Για την χαμηλού κόστους μάρκα του ομίλου Renault, το Duster θα έχει σύντομα μια πιο εκλεπτυσμένη έκδοση και κατά συνέπεια πιο ακριβή όπως αναφέρει το γαλλικό Challenges.
Η Dacia έχει πάρει την άδεια της Renault να εισέλθει στην συμπαγείς κατηγορία οχηματων, κάτι που μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Ενώ η κορυφαία υπογραφή “Initiale Paris” αγωνίζεται να αποπλανήσει τα μοντέλα της Renault, η χαμηλού κόστους μάρκα του γαλλικού ομίλου προετοιμάζεται να ξεκινήσει μια “premium” έκδοση του Duster.
Το λανσάρισμα προγραμματίζεται στη Ρωσία το 2019
Ένας υπάλληλος της Renault είπε ότι θα είναι ένα “νέο compact SUV” συναρμολογημένο “στην πλατφόρμα του Duster”. Ένα όχημα “ίδιου μεγέθους αλλά τοποθετημένο διαφορετικά”. Αυτό το πολυτελές Duster προγραμματίζεται να παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας τον Αύγουστο, που αναμένεται στις αρχές του 2019 στη Ρωσία, όπου θα παραχθεί.
Άλλες αναφοράς δείχνουν ένα coupe crossover SUV το οποίο αναμένεται να έχει εξ ολοκλήρου νέα σχεδίαση. Διαβάστε περισσότερα:
Νέα στοιχεία για το επικείμενο Coupe Crossover της Renault
Μεγάλα νέα για τη Dacia, τα μοντέλα της οποίας πωλούνται με τα λογότυπα της Renault εκτός Ευρώπης (αλλά και στη Ρωσία), το εν λόγο premium Duster θα ξεκινήσει και στην Κίνα και τη Νότια Κορέα από τα τέλη του 2019 μέχρι τις αρχές του 2020. Αλλά δεν θα είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Στην Ασία, δεν θα στηρίζεται στην πλατφόρμα του Logan του 2004, που είναι κοινή σε όλα τα μοντέλα της Dacia, αλλά σε αυτή την πολύ πιο σύγχρονη από το επόμενο Clio 5.
2 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2022
Αν αυτό το όχημα πρέπει να εμφανιστεί μια μέρα στην Ευρώπη, θα έχει σήματα της Dacia και όχι πριν από το 2020, λέει ένας διευθυντής της Renault. Η ιδέα δεν θα ήταν να ανταγωνιστεί πάρα πολύ τα μοντέλα του Ομίλου όπως το Kadjar.
Με τις αναμενόμενες ετήσιες πωλήσεις 300.000 μονάδων για το μοντέλο αυτό (στις πλατφόρμες Clio και Dacia), αυτή η high-end έκδοση του Duster πρέπει σε κάθε περίπτωση να επιτρέψει στην μάρκα χαμηλού κόστους να επιτύχει το στόχο των 2 εκατομμυρίων πωλήσεων ετησίως το 2022, 500.000 περισσότερα από το 2017.