Η κατηγορία οχημάτων subcompact ανθίζει στην Ευρώπη, με τα crossovers να αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων. Η Renault έχει μόνο το Captur στο όνομά της, το οποίο πρόσφατα πέρασε στην δεύτερη φάση του για να κρατήσει τα πράγματα φρέσκα και τακτοποιημένα. Το θέμα είναι ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας, γι ‘αυτό και βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ολοκαίνουργιο SUV κατηγορίας Β όπως έχουμε αναφέρει (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Το 2019 θα παρουσιάσει το μοντέλο που δεν έχει ακόμη όνομα, και εκτός του ότι θα ανήκει στην κατηγορία των μικρών SUV, δεν είναι γνωστό τίποτα άλλο σχετικά με το επερχόμενο όχημα. Ποια είναι τα σενάρια για αυτό το μοντέλο; Μια πιθανότητα είναι μια έκδοση ενός μεγαλύτερου Captur, που θα ονομάζεται Grand Captur, η οποία θα αντικατοπτρίζει το τι κάνει η Renault με το Scenic και το Grand Scenic.
Διαβάστε επίσης:
Το άλλο σενάριο έρχεται με τη μορφή ηλεκτρικού οχήματος, το οποίο έχει νόημα λαμβάνοντας υπόψη ότι η Hyundai σχεδιάζει να ηλεκτρίσει το Kona και η Kia θα κάνει το ίδιο με το Stonic. Ένα τέτοιο μοντέλο θα ταιριάζει απόλυτα με τη Συμμαχία και το πλάνο της έως το 2022, ένα επιχειρηματικό σχέδιο που υπόσχεται να φέρει τουλάχιστον 12 ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά. Ένα από αυτά τα οχήματα θα είναι το ηλεκτρικό crossover με βάση το Nissan Leaf.
Στο εργοστάσιο βαγιαδολιδ της Renault (που αναμένεται να κατασκευαστή το αδερφάκι του Captur) κατασκευάζει επίσης το ηλεκτρικό τετράτροχο Twizy, το οποίο είναι άλλη μια υπόδειξη για το τι σχεδιάζει να κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία με το εν λόγω crossover. Τα σχέδια για την προσθήκη ενός τρίτου μοντέλου στο εργοστάσιο της Valladolid ξεκίνησαν το 2016, όταν η Renault ανακοίνωσε επένδυση 600 εκατομμυρίων ευρώ στη μονάδα παραγωγής. Ένα μέρος των χρημάτων θα διατεθεί για τα εργαλεία και τον εξοπλισμό που απαιτούνται για την κατασκευή ενός βελτιωμένου dCi 1,5 λίτρων, το οποίο τροφοδοτεί από το Dacia Sandero έως το compact crossover Renault Kadjar.