Η Dacia εργάζεται ήδη για την επόμενη γενιά του επιτυχημένου Sandero. Η τρίτη γενιά θα είναι πραγματικότητα στα τέλη του 2019 και θα είναι γεμάτη με σημαντικές εξελίξεις και προόδους. Μεταξύ άλλων βελτιώσεων, θα κάνει χρήση της πλατφόρμας CMF-B που θα χρησιμοποιεί το νέο Renault Clio 5. Θα είναι επίσης πιο μοντέρνο και κομψό.
Αυτές είναι σημαντικές στιγμές για τη Dacia. Από το 2007, η ρουμάνικη μάρκα του Renault Group έχει καθιερωθεί ως μία από τις σημαντικότερες μάρκες στην ευρωπαϊκή αγορά. Η άριστη αξία του για τα χρήματα και τα οχήματα που βελτιώνονταν με μεγάλα άλματα ήταν τα ιδανικά συστατικά για να δημιουργήσει ένα επιτυχημένο κοκτέιλ. Το Duster είναι ένα σαφές παράδειγμα. Το ρουμανικό SUV κατατάσσεται μεταξύ των πρώτον στον κατάλογο πωλήσεων στην κατηγορία του. Και με την άφιξη στην αγορά της δεύτερης γενιάς τους ελπίζουν να συνεχίσουν την ίδια πορεία.
Ωστόσο, η κυκλοφορία του νέου Duster ήταν μόνο η αρχή μιας εσωτερικής ανανέωσης που η Dacia θα πραγματοποιήσει τα επόμενα χρόνια. Το επόμενο μοντέλο που θα λάβει μια ολοκληρωμένη ανανέωση θα είναι το Dacia Sandero. Το επιτυχημένο μοντέλο, θα κάνει το ντεμπούτο της επόμενης γενιάς τον επόμενο χρόνο.
Παρόλο που κανένα πρωτότυπο ή μουλάρι δοκιμών δεν έχει εμφανιστεί ακόμα, οι τελευταίες πληροφορίες δείχνουν ότι η τρίτη γενιά του Dacia Sandero θα παρουσιαστεί το 2019. Η σημερινή γενιά του Sandero γεννήθηκε το 2012 και η τελευταία ενημέρωση που έλαβε χρονολογείται από τα τέλη του 2016. Παρόλο που συνεχίζει να συλλέγει μερικά πολύ αξιοσημείωτα και διαλυτά δεδομένα πωλήσεων, είναι ήδη καιρός να παρουσιαστεί η νέα γενιά.
To Dacia Sandero που μπορούμε να βρούμε σήμερα στις αντιπροσωπείες τοποθετείται στην πλατφόρμα B0, μια μάλλον ξεπερασμένη αρχιτεκτονική, καρπό της συμμαχίας που σχηματίστηκε τότε από τη Nissan και τη Renault. Μία από τις μεγαλύτερες βελτιώσεις που θα έχει το Sandero με τη νέα γενιά θα είναι η πλατφόρμα CMF-B. Αυτή η πλατφόρμα με τη συγκεκριμένη διαμόρφωσή της για τα μοντέλα της κατηγοριας Β, θα χρησιμοποιηθεί επίσης από το νέο Renault Clio που θα κυκλοφορήσει σύντομα.
Αυτή η πλατφόρμα θα είναι το κλειδί για το νέο Dacia Sandero που θα είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, θα βελτιώσει την ευχρηστία του και θα έχει έναν κορμό που καλύπτει μεγαλύτερο όγκο φορτίου. Επιπλέον, η πλατφόρμα CMF-B θα επιτρέψει στη Dacia να χρησιμοποιεί υπερσύγχρονους κινητήρες αν θεωρει κατάλληλο. Λογικά, η στρεπτική ακαμψία θα αυξηθεί επίσης, έτσι ώστε η ασφάλεια να είναι μεγαλύτερη.
Η γκαμα των κινητήρων του νέου Sandero θα συνεχίσει να αποτελείται από επιλογές βενζίνης, ντίζελ και μια έκδοση LPG (Autogas). Αυτή τη στιγμή η ηλεκτροδότηση του μοντέλου δεν ταιριάζει στα σχέδια της εταιρείας.
Dacia Sandero Stepway
Θα συνεχίσει η νέα γενιά του Dacia Sandero με την έκδοση Stepway; Η αλήθεια είναι ότι τους τελευταίους μήνες υπήρξαν αρκετές αναφορές που υποδεικνύουν ότι η ρουμανική εταιρεία επέλεξε να σταματήσει την εμπορία της. Ο λόγος δεν θα ήταν άλλος από την ιδέα να ξεκινήσει ένα αστικό crossover στην αγορά. Η ιδέα των δύο μοντέλων που αποπνέουν πωλήσεις είναι κάτι που δεν αρέσει στη Dacia.
Ωστόσο, σήμερα αυτές οι αναφορές δεν βασίζονται σε μια σταθερή βάση και η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μας κάνει να σκεφτούμε την ιδέα ότι η Dacia αποφάσισε να απομακρύνει από την αγορά το πιο δημοφιλές επίπεδο έκδοσης που μπορούμε να βρούμε στην γκάμα Sandero. Ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων αντιστοιχεί σε αυτήν την έκδοση που της δίνει μια “διαφορετική” πτυχή. Το πιο λογικό είναι ότι η Dacia θα συνεχίσει να την προσφέρει παρά την αλλαγή γενιάς. Το Dacia Sandero Stepway είναι μια προσιτή εναλλακτική λύση στα μοντέλα των οπαδών του Ford Fiesta Active.
Το 2020, έτος κατά το οποίο το νέο Sandero θα φτάσει στην αγορά
Ενώ οι αναφορές δείχνουν ότι το έτος 2019 θα είναι το έτος κατά το οποίο θα παρουσιαστεί το νέο Dacia Sandero, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2020 να δούμε τις πρώτες μονάδες της νέας γενιάς στους αντιπροσώπους. Οι εγκαταστάσεις της Dacia στη Mioveni (Ρουμανία) πρέπει να ενημερωθούν ώστε να είναι σε θέση να παράγουν μαζικά το νέο Sandero. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της μάρκας συγκεντρώνεται στο εν λόγω εργοστάσιο. Πριν από λίγο καιρό, από το ίδιο το εργοστάσιο επισημάνθηκε ότι μέχρι το έτος 2020 θα είναι έτοιμοι.
Στην πλατφόρμα του Renault Clio 5 θα βασιστούν οι επόμενες γενιές Dacia Logan και Sandero
(motor.es/autobild..de)