Η πέμπτη γενιά του φημισμένου Renault Clio, που έχει προγραμματιστεί να φτάσει στα τέλη του 2019, θα μειώσει τον όγκο παραγωγής του στη Γαλλία προς όφελος της Τουρκίας και της Σλοβενίας, σύμφωνα με πηγές του Reuters.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να μεταφέρει περισσότερη παραγωγή του Clio στην Τουρκία και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Bursa που από το 2012 έχει μεταφερθεί ο κύριος όγκος κατασκευής του Clio, αναφέρει το Reuters.
Το σχέδιο επεκτείνει τη μετάβαση στο εργοστάσιο της Renault στην Bursa, νότια της Κωνσταντινούπολης, που έχει αποδειχθεί πολιτικά ευαίσθητο στο παρελθόν. Προηγούμενες προτάσεις για πλήρη μεταφορά της παραγωγής διαγράφηκαν το 2010, αφού ο επικεφαλής Carlos Ghosn είχε έρθει αντιμέτωπος με τον Νικολά Σαρκοζί, τότε πρόεδρο της Γαλλίας.
Περίπου το 94% της πέμπτης γενιάς Clio θα κατασκευαστεί σε Bursa (Τουρκιά) και Novo Mesto (Σλοβενία), ενώ το υπόλοιπο 6% θα συναρμολογηθεί στο εργοστάσιο Flins, δυτικά του Παρισιού.
Ένας εκπρόσωπος της Renault δήλωσε ότι δεν έχει παρθεί επίσημη απόφαση σχετικά με την παραγωγή του Clio. “Η δουλειά είναι ακόμα σε εξέλιξη”, είπε. “Οποιοδήποτε σχόλιο θα ήταν ελλιπές, λανθασμένο και πρόωρο”.
Σύμφωνα με το Γαλλικό investir.lesechos.fr, ένας τόσο μικρός όγκος θα μπορούσε να σημαίνει ότι το Clio 5 Made in France θα συναρμολογηθεί με στοιχεία που θα εισάγονται από αυτά τα δυο εργοστάσια, ενώ η σφράγιση του μοντέλου δεν πραγματοποιείται πλέον επί τόπου.
“Αν δεν λάβουμε υπόψη τις σπορ εκδόσεις που παράγονται στο εργοστάσιο της Διεππης (Alpine), το Clio 5 θα μπορούσε να είναι το τελευταίο που κατασκευάζεται στη Γαλλία”, δήλωσε ένας αναλυτής της βιομηχανίας. “Μετά το 2022, το εργοστάσιο θα επικεντρωθεί στο λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς ηλεκτρικών μοντέλων που θα πρέπει να είναι αρκετό για να το γεμίσει”.
Διαβάστε επίσης:
- Ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού για το νέο Renault Clio 5, αβέβαιοι οι πετρελαιοκινητήρες
- Renault Clio 5: Απαντήσεις για το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης
- Renault Clio 5: Έρχεται στα τέλη του 2018 με επαναστατικό εσωτερικό και Hybrid-Assit
Source: reuters.com/investir.lesechos.fr