Renault News
Renault Διεθνή

Η Renault κατασκευάζει όλο και λιγότερο στη Γαλλία

Μετά από κάποια χρόνια μικρής ανάπτυξης, η γαλλική παραγωγή της Renault υποχώρησε και πέρυσι. Το 2018, κατασκεύασε 750.271 επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στη Γαλλία, σύμφωνα με στοιχεία του ομίλου Renault. Το 2017, το επίπεδο ήταν 779.000 μονάδες, ή 3,6% περισσότερο.

Βέβαια, εργοστάσιο από εργοστάσιο διαφέρει. Το εργοστάσιο κατασκευής LCV στη Batilly και το μικρό εργοστάσιο στο Dieppe (Alpine) δουλεύουν καλά και βλέπουν τους όγκους τους να μεγαλώνουν. Στο εργοστάσιο Maubeuge, η παραγωγή είναι σχετικά σταθερή, όπως και στο Flins, όπου η πρόοδος του ηλεκτρικού Zoe και του Clio (πριν από την πλήρη αναχώρηση έξω από τα σύνορά της Γαλλίας) αντισταθμίζει την αδυναμία του Nissan Micra.

Η κατάρρευση των High-End
Από την άλλη πλευρά, το εργοστάσιο Sandouville δεν είναι σε καλό πνεύμα, όπως και το Douai – όπου συναρμολογούνται οι High end εκδόσεις των μοντέλων της Renault. “Το πρόβλημα είναι ότι το Talisman, το Scénic και το Espace δεν πωλούν καλά”, αναφέρει ο ίδιος ο παρατηρητής του τομέα. “Θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα στις κατηγορίες C και D”, δήλωσε ένας υπεύθυνος της Renault πριν από λίγες ημέρες. Πέρυσι, η Renault πούλησε περισσοτερα οχήματα εκτός Ευρώπης.

Εντός έδρας ο μεγάλος αντίπαλος PSA, έχει ανοδική τάση. Με 501.00 αυτοκίνητα συναρμολογημένα σε ένα χρόνο, το Sochaux χτυπά ακόμα και ιστορικά στοιχεία. Πέρυσι, η PSA συγκέντρωσε περίπου 1,2 εκατομμύρια οχήματα που κατασκευάστηκαν στη Γαλλία – κέρδη 6,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Υπενθυμίζεται ότι η PSA πωλεί το 80% των προϊόντων της στην Ευρώπη.

Τρίτη στην Eυρωπη
Στο τέλος, με συνολικά σχεδόν 2,3 εκατομμύρια οχήματα που θα κατασκευάστηκαν το 2018, η Γαλλία διατηρεί το καθεστώς της ως τρίτου μεγαλύτερου ευρωπαϊκού παραγωγού πίσω από τη Γερμανία και την Ισπανία.

(lesechos.fr)

Μην χάσεις...