Η Dacia παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα όπλα της Renault στην Ευρώπη προσφέροντας εξαιρετική σχέση ποιότητας και τιμής . Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση της γκάμας οχηματων μπορεί να απειλήσει τα κέρδη και τις πωλήσεις της Ρουμάνικης μάρκας, γι ‘αυτό και η μετάβαση πρέπει να γίνει πολύ ομαλά.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Renault Ευρώπης, Philippe Buros, η Dacia σύντομα θα γίνει μάρκα με ηλεκτροκίνηση, χρησιμοποιώντας παλαιότερη τεχνολογία που θα υποχωρεί σταδιακά από τη Renault.
“Το κύριο σημείο πώλησης για τη Dacia είναι” σχέση ποιότητας και τιμής ” και ως μέρος αυτής η Dacia παίρνει τεχνολογία που έχει η Renault, αλλά μετά από μια καθυστέρηση”, εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξη στο Autonews Europe. “Έτσι, η Dacia θα πάρει όλα όσα διαθέτει η Renault όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, επειδή θα υποχρεωθούμε έχουμε ηλεκτροκίνηση στα οχήματα της Dacia, είτε με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είτε υβριδικά.”
Όταν ερωτήθηκε εάν η Dacia θα έχει χαμηλότερες εκπομπές για περιβαλλοντικούς λόγους, ο Buros απάντησε καταφατικά, προσθέτοντας ότι όταν ξεκίνησε η ανάπτυξη του ρουμανικού εμπορικού σήματος, οι περισσότεροι πελάτες της Dacia στη Γαλλία ζούσαν σε αγροτικές περιοχές, αλλά σήμερα έχουμε πολλούς αγοραστές σε πόλεις όπως το Παρίσι. “Θα θέλουν ένα ηλεκτρικό Dacia. Αλλά, θα θέλουν ένα που είναι λιγότερο ακριβό από ένα ηλεκτρικό Renault. “
Όσο για το πότε θα συμβεί αυτό, θα μπορούσε να γίνει νωρίτερα παρά αργότερα.
“Νομίζω ότι σε δύο ή τρία χρόνια θα έχουμε ηλεκτροκίνητα Dacia”, πρόσθεσε.
Ζητήθηκε επίσης από το Buros εάν θα εισαχθούν και άλλες τεχνολογίες από τη συμμαχία Renault-Nissan στη Dacia, κάτι που επιβεβαίωσε ότι θα συμβεί σε κάποιο σημείο.
“Ναι, αλλά οι πελάτες μας δεν ζητούν πχ την ημιαυτόνομη τεχνολογία. Οι ανάγκες τους είναι απλούστερες: να φτάσουν από το σημείο Α στο σημείο Β. Για αυτό θέλουν κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, υδραυλικό τιμόνι, αλλά δεν θέλουν ένα αυτοκίνητο με αυτο-οδήγηση επειδή γνωρίζουν ότι ποτέ δεν θα πάρουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο για 10.000 ευρώ. Όταν πρέπει να το θέσουμε, θα το πράξουμε. Αλλά θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν αργότερα, αλλιώς θα σπάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Dacia. “
Στο τέλος, θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε τη σειρά με την οποία η γκάμα της Dacia θα γίνει ηλεκτρισμένη – πόσο μάλλον πλήρως ηλεκτρική. Μια βιώσιμη επιλογή θα ήταν να ξεκινήσετε με ένα προϊόν όπως το China-spec Renault City K-ZE, το οποίο έχει μια τιμή 8.700 δολαρίων στην Κίνα. Η διαμόρφωση του για την Ευρώπη ως Dacia δεν θα πρέπει να θεωρείτε πολύ δύσκολη.