Renault News
Renault Renault–Nissan-Mitsubishi Διεθνή

Η Renault θέλει η συμμαχία της με τη Nissan να γίνει καλύτερη και με μεγαλύτερη ικανότητα αντίδρασης

Ο Thierry Bolloré έκανε την πρεμιέρα του στη Γενεύη ως CEO του ομίλου Renault μετά τις τελευταίες αλλαγές που αποφάσισε το συμβούλιο των μετόχων ως συνέπεια της κράτησης στην Ιαπωνία του προηγούμενου προέδρου Carlos Ghosn, του οποίου ήταν ήδη υπ’ αριθμόν δύο.

Ασχολήθηκε με την παρουσίαση του νέου Clio, μια σχεδιαστική συνέχεια του προηγούμενου μοντελου, αλλά πολύ πιο μοντέρνο στους εσωτερικούς χώρους και, προπαντός, πολύ προηγμένο όσον αφορά τη συνδεσιμότητα και την προσφορά μιας υβριδικής έκδοσης.

Αλλά εκτός από την καινοτομία της πέμπτης γενιάς του Clio, ο Bolloré αναφέρθηκε στα ζητήματα που προέκυψαν από την κατάσταση που δημιουργήθηκε με τη σύλληψη του Ghosn, όχι μόνο στη Renault αλλά και στη συμμαχία με την Nissan.

«Η δέσμευσή μας είναι να προχωρήσουμε με το μεσοπρόθεσμο σχέδιο μας [που σχεδιάστηκε κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Ghosn] Είναι αλήθεια ότι υπήρξαν κάποιες αλλαγές και αυτές θα μας αναγκάσουν, εσωτερικά, να προσαρμοστούμε. Επιπλέον, είναι περισσότερο μια αλλαγή στο ύφος της διαχείρισης από οτιδήποτε άλλο “, εξήγησε, καθώς του δόθηκε η διαχείριση της Renault.

Όσον αφορά τη Συμμαχία με τη Nissan, διαβεβαιώνει ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει. “Συνεχίζουμε τις μηνιαίες συναντήσεις μας για να αντιμετωπίσουμε όλα τα προβλήματα που παρουσιάζονται, τον τελευταίο μήνα έχουμε συναντηθεί τέσσερις φορές επειδή, μεταξύ άλλων, είχαμε μια συνάντηση στην Κίνα με τον κοινό εταίρο Dongfeng Motor” . Ρωτήθηκε αν η Συμμαχία μεταξύ των Renault-Nissan θα ήταν αναστρέψιμη, διασφαλίζοντας ότι «η Συμμαχία είναι ζωτικής σημασίας για τη Renault, αλλά θέλουμε να είμαστε πιο κοντά, καλύτερα και με μεγαλύτερη ικανότητα αντίδρασης».

Από την άποψη αυτή, παραδέχθηκε ότι οι συνεργίες μεταξύ των συμμάχων εταιρειών δεν έχουν ακόμη αξιοποιηθεί. Κάτι που δικαιολογείτο με την ακόμη μικρή ενσωμάτωση στη Συμμαχία της Mitsubishi αλλά ανακοίνωσε ότι στους επόμενους μήνες θα αρχίσουν να εμφανίζονται μοντέλα όλων των μαρκών σε κοινές πλατφόρμες.

Αξιολόγησε επίσης τις συμφωνίες με τη Daimler. “Είναι πολύ σημαντικές για όλους μας, εργαζόμαστε σε μια σειρά από προτζεκτ με τη Renault όπως ακριβώς και η Nissan από την πλευρά τους και έχουμε επίσης συμφωνίες προμήθειας κινητήρων”.

Αναφέρθηκε επισης στις ευρωπαϊκές και μη ευρωπαϊκές κυβερνήσεις που ασκούν υπερβολική πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες. “Αυτό που χρειάζεται ο κλάδος είναι η προβολή σε σχέση με το μέλλον του, θα ήταν ιδανικό να συνεργαστούμε με τις κυβερνήσεις για να καθορίσουμε στόχους, θα βοηθούσε στην ανάπτυξη, αλλά τώρα μας στέλνουν ένα μήνυμα για να επιταχύνουμε τη μείωση των εκπομπών CO2 και δεν είμαστε εδώ να κρίνουμε τους κανόνες αλλά να τους υπακούσουμε και αυτό θα κάνουμε, ξεπερνώντας τις απαιτήσεις των πελατών μας. “Προφανώς, ο Bolloré είναι πεπεισμένος ότι η Renault θα συμμορφωθεί με τους κανόνες που θα φτάσουν τον Ιανουάριο του 2021 και ότι δεν θα πρέπει να καταβάλει πρόστιμο η γαλλική εταιρεία.

Μην χάσεις...

Αφήστε ένα σχόλιο

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services