Renault News
Clio Renault Διεθνή Ειδήσεις

Renault Clio 5: η αρχή μιας νέας εποχής

Παρά τη συντηρητική του εμφάνιση, το νέο Clio είναι χωρίς αμφιβολία το πιο πρωτοποριακό Clio που κατασκευάστηκε ποτέ. Σε αυτή τη βελτιστοποιημένη πλατφόρμα, ένας πρωτόγνωρος υβριδικός κινητήρας και ένας νέος εσωτερικός χώρος σηματοδοτούν την έναρξη μιας νέας εποχής στη Renaut. Εδώ είναι λεπτομερώς το νέο αυτοκίνητο της πόλης Renault.

Το Clio που κατέχει τακτικά τον τίτλο του φθηνότερου αυτοκινήτου στη Γαλλία, είναι ο ηγέτης σε πωλήσεις της κατηγορίας του στην Ευρώπη και με την πρώτη ματιά, είναι μιας συντηρητικής εξελικτικής σχεδίασης.

Αυτή η ομοιότητα με τον προκάτοχό του στοχεύει να εγκαταστήσει ένα στυλ μακροπρόθεσμα, όπως συμβαίνει και με το VW Golf. Βρίσκουμε λοιπόν τα στοιχεία που απευθύνονται στους πελάτες, δηλαδή στρογγυλεμένα σχήματα, φαρδιές γοφούς και σιλουέτα με λαβές πάντα ένθετες στο πίσω μέρος, στα οποία προστίθενται τα διακριτικά σήματα της οικογένειας Renault ως μπροστινά φώτα ημέρας LED, με την μάσκα να μεγαλώνει σε διάσταση. Στο πίσω μέρος, οι φωτεινές ενδείξεις 3D σχηματίζουν ένα μικρό σημείο προς το κέντρο της πίσω πόρτας όπως στο Scénic. Οι μετρήσεις επίσης εξελίσσονται αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το Clio 5 είναι χαμηλότερο (-3 cm), ευρύτερο (+ 7 cm) και με όλες τις προσδοκίες πιο συμπαγές, με μήκος που φτάνει τα 4,05 μ.

Το Clio 4 δεν διακρίθηκε για την ποιότητα και τη διάταξη της καμπίνας του. Η Renault έλαβε το μήνυμα και αναθεώρησε πλήρως το εσωτερικό με ένα στόχο: την ποιότητα. Έτσι, το νέο όχημα πόλης διαθέτει σκληρά πλαστικά, απαλά στην αφή και πολύ τακτοποιημένα. Ο οδηγός αντιμετωπίζει τώρα ένα ασύμμετρο ταμπλό, δύο ορόφων, το κάτω μέρος του οποίου προσφέρει πολλά χρώματα. Κυριαρχείται από ένα μοναδικό touch pad τοποθετημένο κάθετα που ποτέ δεν έχουμε δει σε ένα αυτοκίνητο πόλης.

Αυτό το tablet, το μέγεθος του οποίου κυμαίνεται από 7 έως 9,3 “, ανάλογα με την έκδοση, είναι εξοπλισμένο με ένα πάνελ υψηλής ευκρίνειας εμπνευσμένο από τον κόσμο των smartphones, ονομάζεται Easylink και λειτουργεί πολύ καλύτερα από το τρέχον R-link, το σύστημα επιτρέπει την ταυτόχρονη εμφάνιση πολλών εφαρμογών, διατηρώντας ταυτόχρονα άμεση πρόσβαση στην πλοήγηση.Τα οφέλη από τακτικές ενημερώσεις μέσω ενός 4G είναι πολλαπλά του οποίου η συνδρομή θα προσφέρεται για τρία χρόνια. Για τη βελτίωση της ποιότητας της επικοινωνίας το νέο Clio διαθέτει ένα διπλό μικρόφωνο handsfree και ένα ραδιόφωνο διπλής κεραίας.

Μας αρέσουν επίσης οι προσπάθειες που καταβάλλονται για την εργονομία, όπως αυτά τα πολύ πρακτικά πλήκτρα συντόμευση, ο ανυψωμένος επιλογέας ταχυτητων που πέφτει εύκολα στο χέρι ή οι έλεγχοι κυκλικού εξαερισμού που μας θυμίζουν εκείνους του Duster. Η Renault έχει σκεφτεί επίσης το smartphone σας με μια ειδική θέση, εύκολη πρόσβαση και εξοπλισμένη με θύρες USB και ένα σύστημα φόρτισης.

Ο σχεδιασμός δεν ήταν ο μόνος άξονας βελτίωσης, αφού το Clio είναι πιο εύχρηστο. Μπροστά, για παράδειγμα, το περίγραμμα της κολώνας τιμονιού έχει συμπιεσθεί για να δώσει περισσότερο χώρο στα πόδια του οδηγού, ενώ το μαξιλάρι καθίσματος έχει επανασχεδιαστεί για να επιτρέψει τη μείωση του καθίσματος του οδηγού, χωρίς να θυσιάζεται η θέση οδήγησης. Το ερεισίνωτο έχει επίσης επανασχεδιαστεί για να απελευθερώσει περισσότερο χώρο για τα πόδια για τους επιβάτες καθώς ο όγκος του κορμού ορίζει ένα νέο ρεκόρ στην κατηγορία, με 391 λίτρα διαθέσιμα. Η αποθήκευση προχωρά επίσης μέσα από μεγάλους χώρους πόρτας και ένα πραγματικό στήριγμα ποτηριού τοποθετημένο στο κέντρο.

Σε όλα αυτά βέβαια έπαιξε ρόλο η νέα πλατφόρμα CMF-B, η οποία επέτρεψε αυτές τις βελτιώσεις και θα μπορέσει επίσης να προσφέρει για πρώτη φορά στη Renault ένα υβριδικό Clio που ονομάζεται e-tech. Από το 2020, το όχημα πόλης θα υιοθετήσει ένα ολοκαίνουργιο πατενταρισμένο σύστημα που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 4-κυλίνδρων (1.6 ατμοσφαιρική της Nissan) και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Ο πρώτος χρησιμεύει για να προωθήσει το αυτοκίνητο, σε 100% ηλεκτρικό, και ο δεύτερος χρησιμεύει ως γεννήτρια.

Στις φάσεις υψηλής ταχύτητας, όπου η παραδοσιακή τεχνολογία πλήρους υβριδικού συστήματος προσφέρει ελάχιστα οφέλη στην κατανάλωση, εδώ οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν παράλληλα με τον κινητηρα εσωτερικής καύσης για να παρέχουν τη μέγιστη ροπή προς τον χρήστη μειώνοντας το εύρος μέσης κατανάλωσης. Αυτός ο κινητήρας τροφοδοτείτε με μπαταρία 1,2 kW / h τοποθετημένη στον κορμό. Το σετ παρέχει σωρευτική ισχύ 130 hp, μια ηλεκτρική σειρά 5 km και μεγαλύτερη από την μέση κατανάλωση καυσίμου να μειώνεται κατά μέσο όρο κατά 40%. Αυτή η τεχνολογία “e-tech” θα διατεθεί αργότερα ως plug-in υβριδικό για το επερχόμενο Captur και το Mégane, ολοκληρώνοντας τη συνολική ηλεκτροδότηση της συμπαγούς σειράς οχηματων παράλληλα με το νέο ηλεκτρικό Zoe. Το Clio e-tech θα πρέπει να διατίθεται στην αγορά σε ελκυστική τιμή σύμφωνα με τη Renault, η οποία την τοποθετεί στο ισοδύναμο ενός πετρελαίου μεσαίας κατηγορίας.

Το Clio δεν εγκαταλείπει τους παραδοσιακούς κινητήρες με την καρδιά της σειράς να είναι ο νέος βενζινοκινητήρας τριών κυλίνδρων 100 hp (1.0 TCe) που συνδέεται με ένα κιβώτιο CVT. Πράγματι, η Renault επωφελείται από τις δύο συνεργασίες της, δεδομένου ότι ο 3κύλινδρος χρησιμοποιεί τεχνολογίες από τον πρόσφατο 1.3 TCe που αναπτύχθηκε μαζί με τη Daimler, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων (X-Tronic) έρχεται κατευθείαν από τη Nissan. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο κινητήρας βλέπει την αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα από 900 σε 999 cm3, τη δύναμή του να ανεβαίνει 10 hp και τη ροπή του 20 Nm. Η Renault θα προσφέρει επίσης μια έκδοση GPL. Στην κορυφή της σειράς, το Clio προσφέρει την έκδοση 1.3 TCe 130 hp, η οποία αυτή τη φορά μπορεί να συνδυαστεί με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC. Η entry level έκδοση θα έχει έναν 3-κυλινδο ατμοσφαιρικό Sce που ανάλογα με τη χώρα, θα παρέχεται με 65 ή 75 ίππους. Οι πετρελαιοκινητήρες δεν ξεχνιούνται με τον 1.5 dCi να είναι τώρα εφοδιασμένος με σύστημα SCR και δεξαμενή Adblue. Το Clio 1.5 BluedCi θα προσφέρεται αποκλειστικά σε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και δύο εκδόσεις: 85 και 115 hp.

Εάν και ο κατάλογος των βοηθημάτων οδήγησης δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί, γνωρίζουμε ήδη ότι το Clio 5 θα είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα διαθέτει ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης που θα διαχειρίζεται τη συντήρηση στην τροχιά, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Οι Γάλλοι θα πραγματοποιήσουν την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, για την εμπορία που σχεδιάστηκε για τις αρχές του καλοκαιριού του 2019.

Μην χάσεις...

Αφήστε ένα σχόλιο

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services