Παρά την επιβράδυνση της δραστηριότητας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που σχετίζεται με την επιδημία COVID-19, η Renault δεν αμφισβητεί το πρόγραμμα κυκλοφορίας για το ηλεκτρικό της Twingo. Αποκαλύφθηκε στις αρχές Μαρτίου, θα φτάσει σε ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στο τέλος του έτους.
Μεταξύ των κλειστών εργοστασίων και των κλειστών αντιπροσώπων, η κρίση του κοροναϊού συγκλονίζει τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ενώ οι μάρκες έχουν επιλέξει να αναβάλουν την εμπορική κυκλοφορία ή την παραγωγή ορισμένων μοντέλων, η Renault παραμένει σε τροχιά εμπορικού λανσαρίσματος για το ηλεκτρικό της Twingo.
“Δεν αμφισβητείται ο συνολικός προγραμματισμός των εργοστασίων ” επιβεβαιώνει ο Emmanuel Bouvier, εμπορικός διευθυντής της μάρκας.
Συμπληρωματικό του ZOE…
Επίσημο απο τις αρχές Μαρτίου, το Renault Twingo ZE συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 60 kW (81 hp), τοποθετημένο στο πίσω μέρος, με μια μπαταρία 22 kWh που επιτρέπει έως και 215 km αυτονομίας στον κύκλο WLTP.
«Το Twingo ZE με μπαταρία 22 kWh έχει νόημα σε αστικό περιβάλλον όπου οι περιορισμοί κυκλοφορίας για θερμικά οχήματα γίνονται όλο και πιο σημαντικοί. Για πελάτες που έχουν διαφορετικές ανάγκες, έχουμε μια προσφορά με το ZOE που είναι πιο αποτελεσματική από την άποψη της αυτονομίας »
… Και το Dacia Spring
Αναμένεται από την Dacia το 2021, το Spirng πιθανότατα θα διαθέτει το ίδιο μηχανικό σύνολο με το ηλεκτρικό Twingo. Παρόλα αυτά, τα δύο μοντέλα θα παραμείνουν συμπληρωματικά στην αγορά.
«Η συμβίωση μεταξύ του Renault Twingo και του Dacia Spring μπορεί να συγκριθεί με εκείνη του Clio και του Sandero. Κάθε μοντέλο θα αντιστοιχεί σε διαφορετικούς πελάτες και ανάγκες. Στα ηλεκτρικά, ακολουθούμε αυτήν τη λογική, η οποία λειτούργησε πολύ καλά στα συμβατικά αυτοκίνητα », εξηγεί ο Εμπορικός Διευθυντής της Renault.
Η τιμή;
Σχετικά με το ζήτημα της τιμής, κρίσιμο για την εκτίμηση της θέσης του μοντέλου, η Renault μας καλεί να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις, που αναμένονται τον Σεπτέμβριο. Η μάρκα θα πρέπει ωστόσο να τοποθετήσει την προσφορά της ενάντια στον πολύ επιθετικό ανταγωνισμό. Μέσα στον όμιλο Volkswagen, το τρίο e-Up / Citigo-e / e-Mii προσφέρεται κάτω των 20.000 ευρώ και συμπεριλαμβάνεται η μπαταρία. Όλα με αυτονομία μεγαλύτερη από αυτήν του Twingo ZE (260 km VS 215 km).
Περισσότερο από την πλήρη αγορά, είναι στη λύση ενοικίασης που θα στοιχηματίσει για να βρει το κοινό του. Στο ZOE, η ενοικίαση αντιπροσωπεύει το 90% των πωλήσεων που πραγματοποιούνται σε ιδιώτες με προσφορές που ξεκινά από 179 € / μήνα. Στη θερμική του διαμόρφωση, το Twingo είναι πλέον διαθέσιμο από 99 € / μήνα. Εάν η Renault καταφέρει να διατηρήσει μια τιμή στην ίδια τάξη μεγέθους στην ηλεκτρική της έκδοση, πιθανότατα θα είναι σίγουρη η επιτυχία.
Κλικ για σχολιασμό