Renault News
CapturRenaultΕιδήσειςΗλεκτρικά

Νέο Renault Captur E-Tech. Η υβριδική έκδοση λεπτομερώς

Το νέο Renault Captur 2, που θα διατίθεται στην Ευρωπαική αγορά τον Ιανουάριο του 2020, θα επεκτείνει την γκάμα κινητήρων του με ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο 1,6 λιτρων 160 ίππων τον Ιούνιο του 2020. Αυτό θα ακολουθηθεί το 2021 από ένα υβριδικό σύστημα 140 hp, το οποίο θα κάνει επίσης ντεμπούτο στο νέο Clio 5 το 2020.

Γαλλική ανάπτυξη, ιαπωνικά στοιχεία

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Renault παρουσίασε την πρώτη εφαρμογή της τεχνολογίας E-Tech Plug-in Hybrid στο νέο Renault Captur. Από τεχνικής άποψης, η Nissan έχει βάλει το χεράκι της στο υπό εξέλιξη πρότζκετ. Επιπλέον, ο κινητήρας 1.6 λίτρων των 91 hp ειναι της Nissan, ο κύριος ηλεκτρικός κινητήρας 53 kW ειναι της Nissan και ο δευτερεύων 23 kW ειναι της Denso, που παρέχουν συνολική ισχύ 160 ίππων. Η μπαταρία 9,8 kWh παρέχεται από την LG Chem.

Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο ταχητύτων, δημιούργημα της Renault

Σχεδιασμένο από χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά χωρίς συμπλέκτη, αυτό το κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων ενσωματώνει ηλεκτρικό μοτέρ σε σχήμα δίσκου και έχει δύο κύριους άξονες και ένα δευτερεύοντα άξονα που συνδέεται με τους τροχούς. Το δευτερεύον μηχάνημα, σε εμπλοκή με τον στροφαλοφόρο άξονα, καθιστά δυνατή κυρίως την εξασθένιση των κραδασμών και την ταχύτερη επανεκκίνηση του κινητήρα. Με τους δεκαπέντε τρόπους λειτουργίας του, το αποκαλούμενο “locobox” συνδυάζει πολλές λειτουργίες: παράλληλα ή σε σειρά, σε 100% ηλεκτρική, υβριδική ή θερμική. Στην πράξη, το Captur E-Tech Plug-in ξεκινά ως 100% ηλεκτρικό έως και φτάνει έτσι την τελική των 135 km/h.

Αυτονομία και χρόνος επαναφόρτισης

Η Renault αναγγέλλει αυτονομία 65 χλμ. Για μεικτή κατανάλωση περίπου 1,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και λιγότερα από 40 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο CO2. Η επαναφόρτιση (στα 3 kW) απαιτεί 5:30 ώρες (πρότυπο βύσμα), 3:30 ώρες (Green’up 2,8 kW) ή 3 ώρες (Wallbox 3,7 kW). Θα διευκολυνθεί επίσης από τη λειτουργία φρένων (που εγκαινιάστηκε από το Zoé), η οποία αυξάνει την επαναφόρτιση μέσω πέδησης.

Οι ιδιαιτερότητες του Captur E-Tech Plug-in

Αισθητικά, το όνομα E-Tech περιβάλλει το όχημα, συν ενα επανασχεδιασμενο πίσω προφυλακτήρα … Αλλά κάτω από το σασι, κρύβει ένα νέο πολλαπλών συνδέσμων πίσω άξονα απαραίτητο για τη στήριξη της μπαταρίας, χωρίς να θυσιάζεται ο χωρος φόρτωσης. Από την άλλη πλευρά, ο όγκος του κορμού θα χάσει κάποια χωρητικότητα. Τέλος, το σύστημα My Sense έχει δύο συγκεκριμένες λειτουργίες: Pure ( 100% ηλεκτρικό) και Sport (ηλεκτρική ώθηση).

Τιμή και ημερομηνία πώλησης

Θα παρουσιάστεί το Μάρτιο του 2020 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Captur E-Tech Hybrid Plug-in θα φτάσει στις ευρωπαικες αντιπρωσωπείες τον Ιούνιο. Σύμφωνα με εκτίμησεις, οι τιμες θα ξεκινούν από 31.000 €. Οι ανταγωνιστές του θα είναι το Kia Niro (142hp, από 35.900 €) και το Mini Countryman PHEV (224hp, από 40.000 €).

Μετά το επαναφορτιζόμενο, και υβρίδικο το 2021

Λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα, το Captur θα επωφεληθεί από δελυτερο υβριδικό σύστημα που θα εγκαινιάστει από το Clio 5 τον Ιούνιο του 2020. Ο κινητήρας θα εξακολουθεί να είναι ο 1.6 με 91 hp αλλά η ισχύς μειώνεται στα 140 hp επειδή οι δύο ηλεκτροκινητήρες είναι λιγότερο ισχυροί. Ο κύριος 35 kW (αντί 53) και ο δευτερεύων 15 kW (αντί για 23). Η μπαταρία απο την Htachi έχει χωρητικότητα 1,2 kWh. Η λειτουργία 100% ηλεκτρικής εκκίνησης παραμένει συν την λειτουργία “έξυπνης φόρτισης” που επαναφορτίζει την μπαταρία όταν σταματά το όχημα. Το Captur 1.6 E-Tech Hybrid αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2021, όπως και το αδερφο Nissan Juke 2 με το οποίο θα μοιραστεί το υβριδικό του σύστημα. Όσον αφορά την τιμή, η Renault θα πρέπει να χρεώσει το υβριδικό από €26.000.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies