Renault News
Captur Renault Διεθνή Ειδήσεις

Νέο Renault Captur: Μεγάλωσε και ωρίμασε

Η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς SUV της γαλλικής μάρκας είναι ήδη μια πραγματικότητα, μετά από μια μακρά εξέλιξη με πολλές κατασκοπευτικές φωτογραφίες και διαφορετικά δοκιμαστικά μοντέλα. Το Renault Captur 2 κάνει ντεμπούτο τον νέο σχεδιασμό του, μέσα και έξω, και έρχεται με νέους κινητηρες, συμπεριλαμβανομένης μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Με πωλήσεις άνω των 1,2 εκατομμυρίων μονάδων από την άφιξή του στην αγορά το 2013, το Renault Captur ανανεώνεται πλήρως με στόχο να συνεχίσει να είναι μια πραγματική επιτυχία των πωλήσεων, καθώς μόνο το 2018, πρόσθεσε 230.000 μονάδες πωλήσεων στην Ευρώπη.

Με βάση την ίδια πλατφόρμα CMF που μοιράζεται με την πέμπτη γενιά του Clio, το B-SUV φθάνει με ένα προσόν που το βάζει στις υψηλότερες θέσεις της ανταγωνιστικής κατηγορίας των crossovers: διαθέτει έναν υβριδικό επαναφορτιζόμενο κινητήρα ονόματι E-TECH.

Η τεχνολογική διάσταση του νέου Captur, πληροί τους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του μέλλοντος:

  •     Ηλεκτροκίνηση: Το νέο Captur θα είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που θα επωφεληθεί από ένα plug-in υβριδικό κινητήρα που ονομάζεται E-TECH Plug-in.
  •      Συνδεδεμένο: Το ολοκαίνουργιο Captur απεικονίζει τέλεια αυτή τη δυναμική με το νέο συνδεδεμένο σύστημα πολυμέσων EASY LINK και το οικολογικό σύστημα EASY CONNECT της Renault.
  •     Αυτόνομο: Το ολοκαίνουργιο Captur θα είναι ένας από τους πρωτοπόρους. Με το ολοκαίνουργιο Clio, τα βοηθήματα που οδηγούν σε αυτόνομη οδήγηση θα τοποθετηθούν ως στάνταρ.

Λεπτομερέστερα, το νέο μοντέλο της Renault είναι τώρα περισσότερο SUV από ότι crossover, δίνοντας έμφαση σε μεγαλύτερες διαστάσεις, αυξάνοντας το μέγεθος του σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο.

Το νέο Captur προβάλει επισης τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής μάρκας με νέα φωτιστικά σώματα, προβολείς ομίχλης και φώτα ημέρας σε σχήμα “C”, μια σχεδίαση η οποία για πρωτη φορά μεταφέρεται και στα πίσω φώτα, όλα με τεχνολογία LED. Οι Γάλλοι σχεδιαστές έχουν χρησιμοποιήσει τις δίοδοι των εμπρόσθιων οπτικών ομάδων για να συνδεθούν με τα πλαίσια χρωμίου της σχάρας.

Πλευρικά, μια πιο απότομη πίσω πτώση της οροφής δίνει μια όψη τύπου coupe η οποία ολοκληρώνεται με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος και ράβδους οροφής.

Το νέο Captur διαθέτει νέα χρώματα αμαξώματος, “Orange Atacama”, “Red Flame” και “Blue Iron”, εκτός από το “Black Amethyst” αποκλειστικά στην έκδοση “INITIALE PARIS” και επτά επιλογές ήδη διαθέσιμες σε άλλα μοντέλα, συν άλλα τέσσερα για να δημιουργήσουν αντίθεση, το “Black Midnight”, το “Orange Atacama”, το “Highland Grey” και το “White Alabaster”. Συνολικά, θα έχει έως 90 συνδυασμούς.

Στο εσωτερικό του, έχει το ίδιο ταμπλό με το νέο Clio 5, με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 έως 10,2 ίντσες και ένα δεύτερο για το σύστημα πολυμέσων και την πλοήγηση “EASY LINK” 9,3 ίντσες, μια τεχνολογία της Renault γνωστή ως “Smart Cockpit “, με κλίση προς τον οδηγό και με μια νέα “πλωτή” κονσόλα που καταλαμβάνει ένας νέος μοχλός αλλαγής ταχυτητων στις αυτόματες εκδόσεις EDC και επτά επιλογές εσωτερικής προσαρμογής:

  • Caramel, blue, red και turquoise χρώματα για τις οπές αερισμού και τη βάση αλλαγής ταχυτήτων.
  • Light Gray, Sable Gray και Orange για τα πάνελ των θυρών, το ταμπλό και την ταπετσαρία.

Προς το παρόν, θα προσφέρεται με τους ίδιους κινητηρες βενζίνης με το νέο Clio, δηλαδή του κινητήρες 1.0 και 1.3 λίτρων με 100, 130 και 155 ίππους, ενώ στα ντίζελ τον 1.5 Blue dCi με 95 και 115 hp. Θα συνδυάζεται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων 5 και 6 ταχυτήτων και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων EDC.

Παρουσιάζει επίσης τη μεγάλη καινοτομία του με την υβριδική τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την γαλλική μάρκα με την επωνυμία “E-TECH”, με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών. Μαζί με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 9,8 kWh, επιτρέπει να έχει μια σειρά σε ηλεκτρική κίνηση 45 χιλιομέτρων και με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ. / Ώρα.

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy