Renault News
Dacia Sandero Διεθνή

Πως θα μπορούσε να μοιάζει το νέο Dacia Sandero 2020 [Rendering]

Η απόφαση της Renault το 1999 να αγοράσει τη Dacia και να την μετατρέψει σε μια προσιτή μάρκα που προσφέρει αξιόπιστα αυτοκίνητα έχει αποδειχθεί εδώ και χρόνια οτι ήταν μια εξαιρετική κίνηση, καθώς η ρουμανική αυτοκινητοβιομηχανία απολαμβάνει μεγάλη επιτυχία. Ακόμα κι αν από τεχνολογικής άποψης τα αυτοκίνητα όπως το Sandero / Sandero Stepway είναι ξεπερασμένα, καθώς και κάποια μέρη του χρονολογούνται από το Renault Clio II που ξεκίνησε το 1998, οι περισσότεροι αγοραστές δεν ενδιαφέρονται γι ‘αυτό. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που ενδιαφέρονται μόνο να πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β, ενώ διαθέτουν σφιχτό προϋπολογισμό, η Dacia έρχεται να παραδόση ακριβώς αυτό.

Το νέο Sandero που θα κυκλοφορήσει το 2020 έχοντας πολύ σημαντική βελτίωση σε σχέση με το τρέχον hatchback, καθώς θα είναι κυριολεκτικά ένα ολοκαίνουργιο όχημα. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του Νέου Clio V, το αγαπημένο αυτοκίνητο του James May έχει εντοπιστεί πριν από μερικούς μήνες, σε δοκιμές. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο προσπαθούν μας δώσουν μια εικόνα για το πως θα είναι πιθανότατα το νεο αυτοκίνητο πόλης της Dacia.

Αν και δεν θα θα διαθέτει τις γραμμές του Νέου Clio, ούτε θα έχει το εκλεπτυσμένο εσωτερικό σχεδιασμό και τη φινέτσα του, το Νέο Sandero θα πρέπει να φέρει μαζί του, τις απαιτούμενες αναβαθμίσεις σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο. Οι επιλογές του κινητήρα πιθανότατα θα αντικατοπτρίζουν εκείνες του Νέου Clio, αν και έχουμε την αίσθηση ότι ο υπερτροφοδοτούμενος 1,33 λίτρων με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων δεν θα κάνει την εμφανιση του αφού υπάρχει ο κίνδυνος που θα μπορούσε να κόψει πωλήσεις απο το Νέο Clio.

Το νέο Sandero θα προσφερθεί επίσης με ένα υβριδικό κινητήρα 140 ίππων από την εγκατάσταση του υβριδικού κινητήρα E-Tech της Renault 1.6 λίτρων, με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh.

Πιστεύεται ότι η Dacia θα παρουσιάσει τόσο το Logan sedan όσο και το hatchback Sandero στις αρχές Οκτωβρίου του 2020 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, αν και ελπίζουμε ότι ένα online ντεμπούτο θα πραγματοποιηθεί λίγες εβδομάδες νωρίτερα. Με την χαμηλή τιμολόγηση να είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία όλων των μοντέλων, οι φήμες υποδεικνύουν ότι δεν θα αυξηθούν περισσότερα από 200-300 ευρώ σε σύγκριση με το σημερινό μοντέλο.

(Φωτογραφίες: motor1.com)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies