Renault News
MeganeRenaultΔιεθνήΕιδήσειςΗλεκτρικά

Πως θα μπορούσε να μοιάζει το Renault Mégane eVision 2021;

Είναι μια πρώτη ανεπίσημη γεύση του νέου all-electric crossover που αναπτύσσει η Renault, ένα σχέδιο πολύ πιστό στο μοντέλο παραγωγής. Με βάση το concept Mégane eVision, θα προσφέρει ένα πολύ μοντέρνο στυλ με ένα σύστημα κίνησης που θα προσφέρει σχεδόν 500 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Η Renault έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το επόμενο ηλεκτρικό της μοντέλο θα είναι εντελώς νέας γενιάς, πολύ διαφορετικό από το ZOE. Η γαλλική εταιρεία μόλις πρι λίγες ημέρες παρουσίασε την ιδέα του Mégane eVision, μια προεπισκόπηση που χρησιμοποιήσε το ισπανικό motor.es για να μας δείξει πώς θα μπορούσε να μοιάζει το μοντέλο παραγωγής που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2021.


Όπως ανακαλύψαμε τις τελευταίες εβδομάδες, η γαλλική εταιρεία έχει αναπτύξει την τρέχουσα φιλοσοφία σχεδιασμού σε αυτό το crossover μηδενικών εκπομπών, με πιο μοντέρνες πινελιές, επισημαίνοντας ένα εμπρός μέρος με πολύ λεπτούς προβολείς, καθώς και το σχήμα της μάσκας στην οποία είναι ενσωματώστε τους προβολείς και το λογότυπο, διατηρώντας τον χαυλιόδοντο φως LED κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά παίρνει ένα νέο σχήμα που εκτείνεται ακόμη πιο μακριά κατά μήκος του προφυλακτήρα.

Στο πίσω μέρος, οι προβολείς είναι επίσης λεπτότεροι και συνδέονται με μια φωτεινή μπάρα, με εμφάνιση που θυμίζει το Captur. Ένα ελκυστικό crossover που σηματοδοτεί επίσης τη νέα γραμμή σχεδίασης που θα έχουν τα μελλοντικά μοντέλα της Renault.


Το δεύτερο ηλεκτρικό μπάσιμο της μάρκας θα είναι επίσης το πρώτο μοντέλο με της Renault που θα κάνει το ντεμπούτο της νέας πλατφόρμας CMF-EV ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προσφέροντας ένα ευρύ εσωτερικό χώρο χάρη στο μεταξόνιο των 2,69 μέτρων. Η μάρκα θα τοποθετήσει αυτό το μοντέλο μεταξύ του Captur και της πέμπτης γενιάς του Mégane που θα φτάσει στα τέλη του 2022.

Το νέο μοντέλο θα πωλείται αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς και με ένα μόνο επίπεδο ισχύος, με τον ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο σε αυτόν τον άξονα, αποδίδοντας μέγιστη τιμή 160 kW. Είναι 214 hp, αν και υπό ορισμένες συνθήκες και για λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να αυξηθεί στα 178 kW, ισοδύναμο με σχεδόν 240 hp, χάρη στη λειτουργία “e-boost”.

Το όχημα παραγωγής του Mégane eVision, το οποίο μπορεί να υιοθετήσει την εμπορική ονομασία Zandar, θα έχει μπαταρία ιόντων λιθίου μεταξύ των αξόνων, με συνεχή χωρητικότητα 60 kWh, με εύρος 450 χιλιομέτρων. Αυτή είναι η διαμόρφωση που θα προσφερθεί, προβλέψιμα, στην εμπορική κυκλοφορία του μοντέλου τους πρώτους μήνες του 2022, αν και γνωρίζουμε ότι η Renault διατηρεί μια μπαταρία με 40 kWh που μπορεί να προσφερθεί αργότερα και θα είναι πιο προσιτή.

(motor.es)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies