Renault News
MeganeRenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Renault Mégane 5 (2023): η νέα γενιά δεν είναι νεκρή!

Το Renault Mégane, το οποίο βρίσκεται στην αγορά απο το μακρινό 1995 συνδέθηκε με ορισμένες φήμες οτι η γαλλική εταιρεία δεν θα υπερβεί την τρέχουσα τέταρτη γενιά. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες απο το γαλλικό largus.fr, αυτο δεν ισχύει.

Μια σύντομη αναφορά του Laurens van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, στον βρετανικό τύπο σχετικά με τη μελλοντική γενιά Megane έβαλε φωτιές, στα τέλη Απριλίου.

“Αναπόφευκτα, μόλις αρχίσουμε να προσθέτουμε μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων στον κατάλογό μας, άλλα μοντέλα θα πρέπει να φύγουν επειδή απλά δεν μπορούμε να αναπτύξουμε τα πάντα ταυτόχρονα”, είπε, πριν προσθέσει: “Το Mégane βρίσκεται σε μια αγορά που είναι συνεχώς υπό πίεση. Πρέπει να στοιχηματίσουμε στο μέλλον της αγοράς.” Μετα τις σχετικές δηλώσεις όλοι υπέθεσαν ότι δεν θα υπάρξει πέμπτη γενιά Mégane.

Πολλά μοντέλα θα σταματήσουν, όχι το Megane

Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες του largus.fr, ορισμένα φημισμένα μοντέλα (Scénic, Espace…) και άλλα λιγότερο (Talisman, Koleos…) δεν θα αντικατασταθούν. Ενώ θα ανακοινώθει ένα τεράστιο σχέδιο εξοικονόμησης ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ τον Μάιο, η Renault πρέπει να καθαρίσει τη γκάμα της, ιδίως λόγω της άφιξης 100% ηλεκτρικών προσφορών. Ωστόσο, το Megane δεν περιλαμβάνεται ακόμη στη λίστα των εκτοπισμένων μοντέλων, ούτε επίσημα, αλλά ούτε και ανεπίσημα. Εσωτερικά, μια τέτοια απόφαση δεν συζητήθηκε ποτέ. Σε μια παλαιότερη συνέντευξη που έδωσε στο γαλλικό μέσο, ο Ali Kassai (Διευθυντής προϊόντων και προγραμμάτων για τον όμιλο Renault) μίλησε για το μέλλον του Mégane: “Δεν έχουμε επενδύσει μόνο σε μια νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική στην πλατφόρμα CMF C / D για να το σταματήσουμε”.

Το Estate δεν είναι πλέον δημοφιλές

Επιπλέον, το πρότζεκτ BFN, ένας εσωτερικός κώδικας που ορίζει το μοντέλο αντικατάστασης του Mégane, βρίσκεται υπό μελέτη. Προφανώς, όλα τα πρότζεκτ δεν οδηγουν σε οχηματα παραγωγής, αλλά αυτή τη στιγμή, η Renault εργάζεται πάνω στην νέα γενιά Megane. Ωστόσο, φαίνεται ήδη ότι μια έκδοση του δεν θα δει το φως της ημέρας: η Estate. Αυτού του τύπου το αμάξωμα συζητηθηκε έντονα εντός της Peugeot τη στιγμή της ανάπτυξης του νέου 308, αν και το Λιοντάρι επέλεξε να το κρατήσει, φαίνεται ότι η Renault επέλεξε να χωρίσει μαζί του. Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τις εν λόγο πληροφορίες, οι προδιαγραφές του πρότζεκτ BFN λαμβάνουν υπόψη αυτήν την απουσία: πράγματι, ο κορμός είναι το αντικείμενο της προσοχής των ομάδων ανάπτυξης προκειμένου να παρέχει σημαντικό όγκο φόρτωσης για ένα όχημα του οποίου το μέγεθος θα είναι περισσότερο ή λιγότερο από το τρέχον σεντάν (μήκους 4,36 m).

Προς ένα υβριδικό crossover

Το Mégane πέμπτης γενιάς απέχει πολύ από το να θαφτεί. Ωστόσο, δεν θα μπορούσε να λάβει τη μορφή ενός συμπαγούς sedan όπως το γνωρίζουμε σήμερα, αλλά μάλλον ενός crossover μεταξύ ενός Captur, που σίγουρα έχει μεγαλώσει, αλλά παραμένει αστικό, και ενός Kadjar στο οποίο θα μεγαλώσει από την άποψη όγκου και εκδόσεων … Για το μηχανικό μέρος, αυτό το πρότζεκτ θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMFCD3, το εσωτερικό όνομα της εξέλιξης της τεχνικής βάσης CMF-C. Θα λάβει μόνο βενζινοκινητήρες, σε συνδυασμό με ελαφριά υβριδοποίηση, καθώς και υβριδικά συστήματα (απλά και επαναφορτιζόμενα): το ντίζελ έχει τελειώσει! Πράγματι, από το νέο Kadjar II το 2022, η Renault θα αποδεσμευτεί από το ντίζελ εκτός από τα ελαφρά επαγγελαμτικά οχήματα.

Το τρέχον Megane θα αντικατασταθεί. Μπορεί να μην είναι μια συμβατική προσφορά, αλλά θα είναι ένα πιο μοντέρνο μοντέλο. Εκτός αν η άφιξη, την 1η Ιουλίου του Luca de Meo, πρώην αφεντικού της Seat, στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Renault, αλλάξει την κατάσταση. Λαμβάνοντας υπόψη το τρέχον οικονομικό πλαίσιο και τα οικονομικά της εταιρείας, το νέο αφεντικό θα μπορούσε να αποφασίσει να αφήσει αυτο το πρότζεκτ … ή όχι.

Φωτογραφία: largus.fr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies