Με ένα απογυμνωμένο εσωτερικό και νέες οπές στο καπό, το νέο Megane RS δοκιμάζεται ξανά στο ‘Ring
Θα μπορούσε αυτή η απογυμνωμένη έκδοση του τρέχοντος Renault Sport Megane να είναι το μοντέλο που θα δει τελικά να κερδίζει μια φήμη στο ίδιο επίπεδο με τους προκατόχους του; Οι νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες υποδεικνύουν ότι η Renault Sport έχει ήδη ανάψει το φιτίλι της έκδοσης Trophy. Το πιο πρόσφατο μουλάρι δοκιμών βρισκεται στην πίστα, με τον γαλλο κατασκευαστή να προχωρά το αναπτυξιακό πρόγραμμα της έκδοσης R πολύ πιο γρήγορα από ό, τι έκανε με την προηγούμενη γενιά.

Υπάρχουν και άλλοι λόγοι για να είμαστε χαρούμενα αισιόδοξοι. Σημειώστε την επένδυση στο καπό και τις πρόσθετες οπές εξαερισμού σε κάθε πλευρά της. Η Renault δεν είναι από τις εταιρείες που θα προσθέσει μια σπορ έκδοση μόνο και μόνο για χάρη του styling. Βέβαια, η τελευταία έκδοση R του Trophy (από το 2014) δεν πρόσθεσε ιπποδύναμη, αλλά η Renault φαίνεται οτι θα ενισχύσει τον ήδη ενισχυμένο 1.8-λίτρων Turbo κινητηρα, ο οποίος αναπτύσσει 300hp στο standard Trophy.

Ένα πράγμα όμως που μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι ότι αν αυτό αποδειχθεί ότι είναι το Trophy-R, θα είναι η πιο επιθετικά διαμορφωμένη έκδοση του σημερινού Megane που έχουμε δει. Δείτε τα πίσω καθίσματα; Ή μάλλον αυτό που μας φαίνεται σαν την εμφανή έλλειψη αυτών; Πιθανότατα να είναι μέρος μιας Dieppe-spec δίαιτας που θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει την αφαίρεση πολλών καλουδιων της στάνταρ έκδοσης και την προσθήκη ελαφρών τροχών.

Θα υπάρξει ένας εντυπωσιακός κατάλογος συστατικών που αναμφισβήτητα θα καταστήσει το R πιο γρήγορο και πιο ευέλικτο από τον πενταθέσιο αδελφό του, αλλά θα είναι αρκετό για να ξανακερδίσει η Renault Sport τον τίτλο του ως κατασκευαστή του καλύτερου Hot Hatch στον κόσμο;
Το Νοέμβριο του περασμένου έτους είδαμε το εν λόγο όχημα στο Ring. Διαβάστε περισσότερα:
Φωτογραφιες: pistonheads.com/evo.co.uk

