Η Renault έδωσε στην δημοσιότητα το βίντεο με το νέο ρεκόρ του Laurent Hurgon και του νέου Megane RS Trophy – R στο Spa-Francorchamps με χρονο 2’48”338 …
Η Renault μετέδωσε live το νέο ρεκόρ του Trophy-R, την περασμένη εβδομάδα, αλλά τα πλάνα ήταν από την πίστα. Τώρα η γαλλική μάρκα έδωσε στην δημοσιότητα το on board βίντεο. Ο Γάλλος Hurgon προφανώς παίρνει τα εύσημα για μια άλλη εξαιρετική οδήγηση, αλλά, όπως ανέφερε στις παρατηρήσεις του αργότερα, η απόλυτη “ψυχραιμία” του Megane είναι κάτι που βλέπει κανείς σε μια από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο.
Απολαύστε…
Αρχική Δημοσίευση 24/7/19
Το νέο MÉGANE R.S.TROPHY-R, στην κατηγορία οχηματων παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς, θέτει ένα νέο ρεκόρ 2’48”338 (-5δ από το προηγούμενο ρεκόρ) στο μυθικό circuit Spa-Francorchamps, μετά από το ρεκόρ που έθεσε στην περίφημη πίστα του Nürburgring Nordschleife. Συγκεκριμένα, αυτό το ρεκόρ για πρωτη φορά μεταδόθηκε ζωντανά στα κοινωνικά δίκτυα της Renault Sport.
Η νέα γενιά του MÉGANE R.S. TROPHY-R οφείλει την απόδοση της στην καθαρή της ισχύ των 300 ίππων αλλά και την αεροδυναμική εξέλιξη που υπεστει. Το MÉGANE R.S. TROPHY-R αναπτύχθηκε ως ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, από μια μικρή ειδική ομάδα που επικεντρώθηκε σε τρεις πτυχές: μέγιστη μείωση βάρους (-130 κιλά σε σύγκριση με το Mégane RS Trophy), αεροδυναμική εξέλιξη και πιο ριζοσπαστική ανάπτυξη των κινητήριων αξόνων του.
Μετά το ρεκόρ στο φημισμένο Nürburgring, το πάθος της Renault Sport την οδήγησε σε νέες προκλήσεις, όπως το να σπάσει αυτή την φορά το ρεκόρ σε μια άλλη φημισμένη πίστα, αυτή του Spa-Francorchamps. Το νέο MÉGANE R.S. TROPHY-R έθεσε ένα νέο απόλυτο επίσημο ρεκόρ και χρόνο αναφοράς (2’48”338) για ένα αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα του Spa-Francorchamps. Το ρεκόρ στην βελγική πίστα έσπασε κατά τη διάρκεια των R.S. Days, μπροστά στους οπαδούς της μάρκας, στις 11:55 στις 24 Ιουλίου, 2019.
Πέρα από τους οπαδούς, το ρεκόρ μεταδόθηκε ζωντανά στα κοινωνικά δίκτυα της Renault Sport. Μια πρωτοφανής κίνηση που δεν έχει προηγούμενο σε ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκίνησης.
Η ιστορία του Mégane R.S. και των ρεκόρ του συνεχίζονται για περισσότερα από 10 χρόνια, κυρίως στην πίστα του Nürburgring. Ξεκίνησε το 2008 με το πρώτο ρεκόρ στην κατηγορία οχηματων παραγωγής με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς: Το Mégane R.S. R26.R ολοκλήρωσε τον γύρο του Nordschleife σε 8’17 ‘. Ένας χρόνος που έσπασε 3 χρόνια αργότερα, το 2011, από τη δεύτερη γενιά Mégane R.S. Trophy, στα χέρια του Laurent Hurgon (8’07”97). Το 2014, έπεσε κάτω από τα 8 λεπτά (7’54”36) για πρώτη φορά με την έκδοση Trophy-R του Mégane III R.S. Ήταν επίσης αυτός που οδήγησε το νέο MÉGANE R.S. TROPHY-R για να κάνει φέτος έναν καινούργιο χρόνο αναφοράς στα 07’40”100 στην πίστα του Nordschleife των 20.600 χλμ (ή 07’45”389 στην επίσημη πλήρης των 20.832 χλμ.). Τώρα, ο Laurent Hurgon έχει θέσει ένα νέο ρεκόρ αυτή τη φορά στην πίστα του Spa-Francorchamps.
Το MÉGANE R.S. Το TROPHY-R θα διατεθεί στο εμπόριο πριν από το τέλος του 2019, υπό μορφή περιορισμένης έκδοσης 500 περίπου μονάδων, ξεκινώντας από τις €55.000 (η τιμή αφορα την Γαλλία, διαφέρει ανάλογα με τη χώρα).
Για το νέο Mégane R.S. TROPHY-R, η Renault Sport συνεργάστηκε με διάσημους συνεργάτες: Akrapovič για το σύστημα εξάτμισης, Brembo για τα φρένα, Bridgestone για τα ελαστικά, Öhlins για τα αμορτισέρ και Sabelt για τα κάθισμα.