Renault News
ArkanaRenaultΔιεθνήΕιδήσεις

To Renault Arkana φτάνει στην Ευρώπη τo 2021!

Όπως αναφέρει το γαλλικό downshift.fr αυτό επιβεβαιώθηκε εσωτερικά από την πλευρά της γαλλικής εταιρείας. Το Renault Arkana, ένα SUV που αρχικά αφιερώθηκε στη ρωσική αγορά, θα κάνει την άφιξή του στην Ευρώπη μέχρι το 2021. Η Renault συνεχίζει να αξιοποιεί την κατηγρορία των SUV, το οποίο αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων στην Ευρώπη.

Ο γάλλος κατασκευαστής λάνσαρε το SUV coupe αποκλειστικά για τη Ρωσία και μολονότι εμφανίστηκε ως το πιο ελκυστικό SUV που σχεδίασε ποτέ η Renault, δεν προοριζόταν να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Μια ημερομηνία που έχει ήδη καθοριστεί, υποστηρίζεται από μια ισχυρή πεποίθηση
Ο άνθρωπος πίσω από αυτή την απόφαση δεν είναι ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο από τον Ali Kassaï Koupaï, διευθυντή προϊόντων και προγραμμάτων του ομίλου Renault. Έχοντας πειστεί ότι τα SUV θα είναι στο επίκεντρο της αυτοκινητοβιομηχανίας για τα επόμενα 4-5 χρόνια, ο τελευταίος υπερασπίστηκε το γεγονός ότι το Renault Arkana εχει τη θέση του στην ευρωπαική γκάμα οχημάτων της Renault. Ακόμη χειρότερα, πάντα με τα λεγόμενα του downshift.fr μια άλλη πηγή στο τμήμα μάρκετινγκ προϊόντων της γαλλικής εταιρείας επιβεβαίωσε ότι ο τελευταίος αμφισβήτησε ακόμη και το Megane, δεδομένης της πεποίθησής του στην εξέλιξη της αγοράς που σκέφτεται όλο και λιγότερο τα συμπαγή οχήματα. Η Renault, ωστόσο, ουτε καν μπηκε στον κόπο να σκεφτει το κόψιμο του Megane, απο την γκάμα οχημάτων της. Ειναι πολύ σημαντικό ‘οχημα για τους Γάλλους…

Θα καθίσει μεταξύ του Captur και του Kadjar, το Renault Arkana θα διατίθεται στην αγορά, με στυλ που προσεγγίζει σε μεγάλο βαθμό τη BMW X6 ή τη Mercedes GLE Coupé. Δεν είναι γνωστό αν θα προσφερθεί στην ρωσικη τιμή των € 14.000, καθώς θα αναπτυχθεί στην πλατφόρμα CMF-B του Captur 2 (και Clio 5 / Juke 2), η οποία κέρδισε πρόσφατα 5 αστέρια στις δοκιμες πρόσκρουσης του Euro NCAP. Η λογικη λέει οτι θα κατασκεύαζεται στο εργοστάσιο της Renault Samsung στη Νότια Κορέα μαζί με το αναμενόμενο XM3 που έχει προγραμματιστεί για το 2020.

Γιατί το 2021;
Προκειμένου να περάσει το κύμα της νέας κλίμακας WLTP, η οποία για άλλη μια φορά αναβλήθηκε για τον Ιούνιο / Ιούλιο του 2020 και να συνεχίσουν οι δοκιμές στην πλατφόρμα του Νέου Captur, η Renault δίνει δύο χρόνια για να προσαρμόσει το ρωσικό της μοντέλο στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο στόχος του γαλλικού ομίλου αυτοκινήτων είναι ήδη καθορισμένος εσωτερικά: το Renault Arkana θα διατεθεί στο εμπόριο το 2021.

Για να ανταποκριθεί στα ευρωπαϊκά πρότυπα, το Renault Arkana θα πρέπει να περάσει από αναπροσαρμογή για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες / ανάγκες των πελατών στην Ευρώπη. Μεταξύ των στοιχείων που εξηγούν αυτή την καθυστέρηση, έχουμε για παράδειγμα την έκδοση RS Line, η οποία δεν διατίθεται στη Ρωσία αλλά θα αναπτυχθεί για αυτό το μοντέλο στην Ευρώπη. Βρίσκουμε επίσης την κεντρική κονσόλα, η οποία θα είναι ελαφρώς ανυψωμένη, για καλύτερη πρόσφυση των λειτουργιών μετατόπισης και οθόνης και η οποία ανταποκρίνεται καλύτερα στο εργονομικό στυλ χρήσης των ευρωπαίων.

Τέλος, ανεξάρτητα από το αν μας αρέσουν τα SUV, το οικονομικό δελτίο γύρω από αυτή την απόφαση ήταν αρκετά σαφές. Τώρα που το Renault Arkana έχει αναπτυχθεί για μία αγορά, η προσαρμογή της σε άλλη δεν αντιπροσωπεύει ένα τόσο σημαντικό χάσμα. Συγκεκριμένα, γνωρίζουμε ότι ένα αυτοκίνητο της Renault σήμερα κοστίζει στο εμπορικό σήμα μεταξύ 300 και 500 εκατομμυρίων ευρώ για την ανάπτυξη του. Έτσι, για να γίνει το νέο γαλλικό SUV αρκετά “σέξι” για την Γηραιά Ηπειρo, η γαλλική εταιρεία θα επενδύσει περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ. Σε μια αγορά όπου τα SUV αυξάνονται, το στοίχημα που ξεκίνησε ο Ali Kassaï Koupaï είναι “λιγότερο επικίνδυνο”.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies