Το Renault Kangoo θα αντικατασταθεί, στην entry-level εκδοση του, από ένα αναμορφωμένο Dacia Dokker, που θα παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στην Ταγγέρη, Μαρόκο. Αναμένεται τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο. Το ορίτζιναλ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Maubeuge στην Γαλλία και θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο-Μάρτιο του 2021.
Σας λείπει το πρώτο Kangoo (1996), φθηνό και ρουστίκ; Αλλά θέλετε επίσης ένα υπερσύγχρονο βαν ή “όχημα ψυχαγωγίας” που λειτουργεί τόσο καλά όσο ένα SUV; Αντιφατικό? Δεν πειράζει ! Η Renault θα πληροί αυτές τις δύο παράδοξες απαιτήσεις. Επειδή το διάσημο Kangoo, για την τρίτη γενιά του, θα διαχωριστεί. Θα αντικατασταθεί από δύο οχήματα, με πολύ διαφορετικούς σκοπούς. Ένα πρώτο αρχικό μοντέλο θα φτάσει τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2020. Αυτό το όχημα θα είναι στην πραγματικότητα ένα παλιό Dacia Dokker που θα κατασκευάζεται στην Ταγγέρη του Μαρόκου, βαθιά ανανεωμένο μέσα και έξω.
Θα βασίζεται πάντα στην παλιά πλατφόρμα “B Zero”, εκείνη του πρώτου Logan το 2004 (η οποία ξεκίνησε από το Clio II το 1998). Αυτό το ρουστίκ και φθηνό όχημα (περίπου 10.000 ευρώ σε βασική τιμή) θα πωλείται με τα λογότυπα της Renault. Θα πάρει εκ των προτέρων το όνομα του Kangoo. Στη Γαλλία, αυτό το μοντέλο θα φτάσει μόνο σε μια έκδοση. Θα μπορούσε ωστόσο να είναι διαθέσιμο σε έκδοση επιβατικού αυτοκινήτου σε άλλες αγορές. Υπάρχει ήδη ένα Renault Kangoo βασισμένο στο Dacia Dokker, στη Λατινική Αμερική. Παράγεται από το 2018 στην Αργεντινή σε δύο εκδόσεις, van και επιβατικό αυτοκίνητο. Το εργοστάσιο της Ταγγέρης παρήγαγε 95.500 Dacia Dokkers πέρυσι και το εργοστάσιο της Κόρδοβα (Αργεντινή) 9.300 μονάδες αυτού του Renault Kangoo που προέρχεται από αυτό.
Ένα δεύτερο “Made in France” Kangoo
Ένα δεύτερο, πιο εύπορο Kangoo θα γεννηθεί στη συνέχεια. Το τελευταίο θα αντικαταστήσει το τρέχον Kangoo II (κυκλοφόρησε το 2007) και θα παραχθεί στο Maubeuge. Θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο-Μάρτιο του 2021. Θα είναι ενα πραγματικό Renault βασισμένο στην νέα πλατφόρμα “CMF” της Συμμαχίας, πολύ πιο μοντέρνο και εκλεπτυσμένο, με τα όλα τα τελευταία gadgets. Θα διατίθενται στην αγορά σε εκδόσεις βαν και επιβατικό. Αυτό το σούπερ Kangoo θα παραχθεί επίσης για τη Mercedes, η οποία θα το ονομάσει Citan II. Αναμένονται ηλεκτρικές εκδόσεις και των δύο μοντέλων.
Το εργοστάσιο Maubeuge κατασκεύεασε το 2019 133.000 Kangoo και Citan της τρέχουσας γενιάς, 13.000 ηλεκτρικά Kangoo και 3.500 Nissan NV250 (Kangoo II). Η παραγωγή στο Maubeuge, η οποία ειδικεύεται στο Kangoo, είναι σχετικά σταθερή (140.000 το 2010, 129.000 το 2015) και οι όγκοι δεν έχουν υποφέρει από τη γήρανση αυτού του μοντέλου. Και αυτό, ενώ οι κύριοι αντίπαλοί του, οι Citroën Berlingo και Peugeot Partner (Rifter σε έκδοση επιβατικού αυτοκινήτου) ανανεώθηκαν το 2018.