Renault News
Kwid Renault Διεθνή

Το «θαύμα» Renault Kwid συνεχίζεται με το νέο Renault Triber

Η Renault θα παρουσιάσει τον Ιούνιο το νέο επταθέσιο μίνι βαν, με βάση το Kwid. Το Triber θα ξεκινήσει στην Ινδία το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Τα minivan εξαιρετικά πρακτικά και φθηνά. Είναι δυνατόν; Η Renault θα παρουσιάσει τον Ιούνιο ένα μικρό όχημα “φτιαγμένο στην Ινδία” με πολύ χαμηλό κόστος, το Triber. Στην πλατφόρμα του διάσημου Kwid των 4.000 ευρώ, αυτό το όχημα μήκους 4 μέτρων (μικρότερο από ένα Clio) μπορεί να πάρει … μέχρι επτά άτομα! Θα παράγεται στο εργοστάσιο της Renault-Nissan στο Chennai στην νοτιοανατολική Ινδία, το μοντέλο αυτό θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Θα μπορούσε να παραχθεί στη Νότια Αμερική με διαφορετική μορφή.

Το Kwid ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2015 στην Ινδία και το δεύτερο εξάμηνο του 2017 στη Νότια Αμερική. Το όχημα σημείωσε απότομη αύξηση των πωλήσεων στην Ινδία, όπου η θέση των χαμηλού κόστους μίνι-οχημάτων αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 40% της αγοράς. Αλλά αυτά έχουν πέσει από τότε. Ειδικότερα, η έλλειψη επαρκούς εμπορικού δικτύου και η έντονη πίεση στις τιμές ανταγωνισμού, συμπεριλαμβανομένων των δύο ηγετών της αγοράς, της ιαπωνικής Suzuki Maruti και της κορεατικής Hyundai.

170.800 Kwid πέρυσι
Η βραζιλιάνικη έκδοση του Kwid, πληρέστερη – ζυγίζει στην πραγματικότητα 150 κιλά περισσότερο, επειδή τα πρότυπα είναι πιο αυστηρά στη Νότια Αμερική – και κατά συνέπεια πιο ακριβό (περίπου 9000 ευρώ στην βασική έκδοση) εξακολουθεί να είναι πολύ βραβευμένο για το “carro popular” στη Βραζιλία. 170.800 Kwid πωλήθηκαν παγκοσμίως πέρυσι (σε ​​σύγκριση με 25.000 το 2017). Ωστόσο, το πρώτο τρίμηνο του 2019, οι όγκοι μειώθηκαν ελαφρά (40.340 σε σύγκριση με 41.000 την ίδια περίοδο του 2018).

Όταν ξεκίνησε, ο Gérard Detourbet, διευθυντής του προτζεκτ, ανέφερε πολλά πιθανά παράγωγα του Kwid (τετράθυρο sedan, 4×4 …) που δεν έχουμε δει μέχρι σήμερα. Το τετράθυρο sedan σχεδιάστηκε μάλλον για το Ιράν, το 4×4 για εκβιομηχάνιση στη Ρωσία. Εντούτοις, η Renault παρουσίασε στα μέσα Απριλίου μια ηλεκτρική έκδοση, το City K-ZE, στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Αυτό το μοντέλο που προέρχεται από το Kwid θα παραχθεί απο την eGT New Energy Automotive, μια κινεζική κοινοπραξία μεταξύ της Renault, της Nissan και της Dongfeng. Η τιμή δεν αποκαλύφθηκε, αλλά ο προηγούμενος σύμβουλος της Renault, Carlos Ghosn, είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα κυμανθεί από 8.000 έως 10.000 ευρώ. Αυτή η ηλεκτρική έκδοση θα πρέπει αργότερα να φτάσει και στην Ινδία.

Το Kwid φέρνει χρήμα
Πώς κατάφερε η Renault να σχεδιάσει το Kwid; Πρώτη προϋπόθεση: μελέτη στην Ινδία όπου το ωριαίο μισθολογικό κόστος είναι μικρότερο από το 10% αυτό της Γαλλίας. Έτσι, εάν το αρχικό σχέδιο της πλατφόρμας «CMF-A» πραγματοποιήθηκε κυρίως στο Guyancourt Technocentre της Γαλλίας, το τοπικό κέντρο της Συμμαχίας Renaut-Nissan στο Chennai ανέλαβε τη φυσική εξέλιξη του οχήματος για τρία χρόνια. “Με κόστος επένδυσης 420 εκατομμυρίων ευρώ για το σύνολο του προγράμματος για τη Renault και τη Nissan”, εξήγησε ο Gerard Detourbet. Είτε “δύο φορές λιγότερο από ένα κανονικό προτζεκτ”.

Σε σύγκριση με ένα Dacia Logan, το Kwid είναι ελαφρύτερο, λιγότερο ισχυρό, απαιτεί λιγότερο μέταλλο με λιγότερο ακριβά κομμάτια. Αυτή η πλατφόρμα χρησιμοποιείται επίσης από τη Datsun, τη χαμηλού κόστους μάρκα για τις αναδυόμενες χώρες της Nissan. “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με αυτή την πλατφόρμα, το αυτοκίνητο κερδίζει χρήματα”, λέει ο Ali Kassai, νέος διευθυντής προϊόντων και προγραμμάτων της Renault, ο οποίος υπόσχεται να συνεχίσει να αναπτύσσει το Kwid επάνω στην πλατφόρμα “CMF-A”. .

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services