Η Renault Ινδίας δήλωσε σήμερα ότι άνοιξε 50 νέες αντιπροσωπείες μέσα στο 2017 για να φτάσει τον αριθμό των εγκαταστάσεων σε 320 σε ολόκληρη τη χώρα.
Από τη μικρή παρουσία 14 αντιπροσωπειών τον Μάιο του 2011, η Renault Ινδίας επέκτεινε προοδευτικά το δίκτυο αντιπροσωπείας της σε ολόκληρη την Ινδία σε 270 εγκαταστάσεις στο τέλος του 2016.
“Η Renault Ινδίας, που παραμένει πιστή στη δέσμευσή της, έχει προσθέσει 50 αντιπροσωπείες το 2017, καθιστώντας την μία από τις ταχύτερες αυξήσεις δικτύου αντιπροσώπων από έναν κατασκευαστή στην Ινδία”, ανέφερε η Renault.
Μαζί με μια ισχυρή στρατηγική προϊόντων με αιχμή του δόρατος το Kwid και το πρόσφατο SUV Captur, η γαλλική εταιρεία ανέλαβε συνεχώς στρατηγικά μέτρα σε όλες τις βασικές επιχειρησιακές διαστάσεις, από την επέκταση των προϊόντων, την επέκταση του δικτύου και τις καινοτόμες πελατοκεντρικές δραστηριότητες.
Διαβάστε επίσης:
- Η Renault αναπτύσσει ένα νέο μικρό SUV “χαμηλού κόστους” στην Ινδία, αναμένεται ως πρωτότυπο στην Διεθνή έκθεση Auto Expo
- Η Renault εργάζεται σε περισσότερα entry level οχήματα για την Ινδία
- Η Renault επιβεβαιώνει το πρώτο ηλεκτρικό όχημα για την Ινδία μέχρι το 2022
Image Source: gaadiwaadi.com