Renault News
Formula 1

Η Renault ολοκληρώνει την προετοιμασία για την σεζόν του 2020

Η προετοιμασία της σεζόν του 2020 συνεχίζεται διακριτικά μέσα στην ομάδα της Renault F1, λίγες μέρες πριν από την αποκάλυψη της RS20, που έχει προγραμματιστεί για τις 12 Φεβρουαρίου στο Παρίσι. Οι τελευταίες πινελιές θα δοθούν κυρίως κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του Pat Fry, του οποίου ο ρόλος και η ημερομηνία άφιξης διευκρινίστηκαν πριν λίγες ημέρες.

Ήταν μια από τις ηχηρές μεταγραφές της περασμένης σεζόν. Η άφιξη του Pat Fry στην Renault αρχίζει να διαμορφώνεται με προγραμματισμένη έναρξη των εργασιών στις 5 Φεβρουαρίου. Ο Βρετανός θα είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής της Renault στο Enstone, μια θέση που ο Nick Chester κατείχε πριν απολυθεί. Η RS20 δεν θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία του, σε αντίθεση με την RS21, την ελπίδα του προγράμματος της Renault F1. Ο Pat Fry, φέρνει νέο αέρα, καθώς η γαλλική ομάδα φάνηκε να στερείται σαφούς τεχνικής κατεύθυνσης.

“Ήταν σαν να μας λείπει κάτι από την άποψη της τεχνικής ηγεσίας της ομάδας, της ικανότητας να συγκεντρωθούν όλοι οι πόροι που τέθηκαν σε εφαρμογή, ένιωθα, αισθανόμασταν, ότι υπήρχε μια μικρή αδυναμία στην τεχνική κατεύθυνση. Αυτό οδήγησε επομένως στην πρόσληψη του Pat. “ ανέφερε το αφεντικό της ομάδας, Cyril Abiteboul

Ο Pat Fry θα οδηγήσει μια ανανεωμένη τεχνική ομάδα, με αρκετές αναδιοργανώσεις και αλλαγές των πλαισίων που λειτουργούν τους τελευταίους μήνες στο εργοστάσιο του Enstone (σασί). Το θέμα είναι πολύ σαφές, η Renault θέλει να επωφεληθεί από τους νέους κανονισμούς του 2021 για να κλείσει το χάσμα με τους τρεις πρώτους.

Και από την πλευρά του κινητήρα, υπάρχει αναβρασμός. Το εργοστάσιο Viry-Châtillon εργάζεται σκληρά για να τελειοποιήσει το κινητήριο σύνολο, του οποίου η απόδοση το 2019 ήταν μία από τις κύριες ικανοποιήσεις.

“Είμαστε κοντά με τη Mercedes και τη Ferrari, όσον αφορά την απόδοση των κινητήρων, η Mercedes είναι λίγο πίσω μας, η Ferrari λίγο μπροστά μας, η Honda είναι ένα βήμα πίσω, […], η Ferrari, η Mercedes και εμείς είμαστε στην διάφορα μεταξύ 10 και 15 αλόγων. Η Honda, ίσως να είναι 20 ή 30 άλογα πίσω. “ ανέφερε ο Ο Τεχνικός Διευθυντής Κινητήρα της Renault, Remi Taffin

Και το πρόγραμμα του 2021 είναι εδώ και στο μυαλό όλων.

“Δεν αποκαλύπτω ένα μεγάλο μυστικό όταν λέω ότι το 50% των πόρων μας έχει ήδη στραφεί προς το 2021”, προσθέτει ο ισχυρός άνδρας του Viry-Châtillon.

Στη πίστα, ο Daniel Ricciardo και ο Esteban Ocon θα υπερασπιστούν τα χρώματα της ομάδας. Ο τελευταίος επιστρέφει στη Renault όταν η ομάδα ήταν στα χέρια της Genii Capital. Ωστόσο, υπάρχει πολλή δουλειά για να βρει τα πατήματα του, να μάθει τη νέα οργάνωση και τις πιο σύγχρονες μεθόδους. Υποστηρίζεται για αυτό από τον μηχανικό Mark Slade.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies