Renault News
Renault Διεθνή

Η Renault σχεδιάζει να διπλασιάσει τον ετήσιο όγκο των πωλήσεων έως το 2022 στην Ινδία – Έρχονται 2 νέα μοντέλα

Η Renault σχεδιάζει να διπλασιάσει τον ετήσιο όγκο πωλήσεων της στην Ινδία σε 150.000 οχήματα μέχρι το 2022, εισάγοντας τέσσερα οχήματα, εκ των οποίων τα δύο θα είναι καινούργια.

Σύμφωνα με το μεσοπρόθεσμο σχέδιο της εταιρείας, τα νέα οχήματα θα επιτρέψουν στη Renault να καλύψει τουλάχιστον το ήμισυ της αγοράς επιβατικών οχημάτων της Ινδίας από πλευράς προσφοράς προϊόντων, από 24% σήμερα, δήλωσε ο Venkatram Mamillapalle, νέος διευθύνων σύμβουλος και διευθύνων σύμβουλος της Renault India.

“Στο πλαίσιο του επιθετικού μας σχεδίου, οι επενδύσεις μας σε νέα προϊόντα που θα ξεκινήσουν το 2019 και το 2020 θα δημιουργήσουν νέους τομείς, οι οποίοι θα θέσουν την βάση για τον διπλασιασμό του όγκου των πωλήσεών μας σε 150.000 μονάδες ετησίως μεσοπρόθεσμα, σύμφωνα με το μεσοπρόθεσμο σχέδιο μας “δήλωσε ο Mamillapalle, ο οποίος ανέλαβε το Μάρτιο μετά την παραίτηση των καθηκόντων του ως επικεφαλής του οργανισμού αγορών Renault-Nissan-Avtovaz στη Ρωσία.

Ο Mamillapalle δήλωσε ότι οι τρεις βασικές προτεραιότητές είναι η ευθυγράμμιση των διαφόρων οντοτήτων της συμμαχίας Renault-Nissan στην Ινδία με στόχο έναν κοινό στόχο, την εφαρμογή της προσέγγισης του πελάτη και την κερδοφορία.

“Η μία ομάδα, η μία φιλοδοξία είναι να φέρουν αυτές τις οργανώσεις ευθυγραμμισμένες ως μία ομάδα για να μας περπατήσουν μέσω του χαρτοφυλακίου μας στην κερδοφορία. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να κάνω “, είπε.

Εκτός από τα δύο νέα μοντέλα οχημάτων, η Renault σχεδιάζει να ξεκινήσει τα facelifts των δύο bestseller της στην Ινδία, το Kwid hatchback και το Duster SUV αργότερα φέτος.

Τα νέα μοντέλα είναι ένα όχημα πολλαπλών χρήσεων που ονομάζεται Triber και ένα συμπαγές SUV. Ενώ το Triber προγραμματίζεται αργότερα αυτό το έτος, το μικρό SUV θα ξεκινήσει το επόμενο έτος.

“Πρέπει να διπλασιάσουμε τους όγκους και το μερίδιό μας στην αγορά μέχρι το 2022 με σωστή σειρά προϊόντων. Είναι στο στόχο με το Triber και το HBC (κωδικό όνομα του συμπαγούς SUV). Το HBC θα συγκεντρώσει ποσότητες που θα δικαιολογήσουν το μεσοπρόθεσμο μας σχέδιο μέχρι το 2022. Επιπλέον, θα φέρουμε τα facelifts των Kwid και Duster αργότερα φέτος. Αυτά τα τέσσερα προϊόντα θα μας οδηγήσουν στο μεσοπρόθεσμο σχέδιο και στην κερδοφορία “, δήλωσε ο Mamillapalle.

Διαβάστε επισης:

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy