Πριν λίγες ημέρες, η Renault ανακοίνωσε την έναρξη του νέου KWID. Με ένα πιο τολμηρό και πιο κομψό σχεδιασμό, πολλά χαρακτηριστικά μεγαλύτερης κατηγορίας οχηματων, άνεση και ευκολία όπως ποτέ άλλοτε, το μικρό αστικό SUV KWID γίνεται πιο σύγχρονο και διατηρεί τα πιο ελκυστικά στοιχεία της προηγούμενης έκδοσης. Με το Duster, το Triber και το νέο KWID, η Renault είναι η πρώτη ευρωπαϊκή μάρκα αυτοκινήτων στην Ινδία. Και έχει μεγάλες φιλοδοξίες.
Για την Groupe Renault, σύμφωνα με τους στόχους του στρατηγικού σχεδίου Drive the Future και την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της, το KWID είναι ένα βασικό προϊόν σε μια στρατηγική αγορά. Στην Ινδία, ο στόχος είναι να διπλασιαστεί ο όγκος των πωλήσεων σε 200 000 μονάδες ετησίως κατά τα επόμενα τρία χρόνια. Από το 2015, το KWID είναι μια εμπορική επιτυχία και ένα κρίσιμο στοιχείο της ανάπτυξης της Renault με περισσότερα από 300.000 πωλήσεις. Με πολλές βελτιώσεις στο σχεδιασμό, το νέο KWID εξασφαλίζει τους ελκυστικούς πυλώνες του αυτοκινήτου και προσφέρει χαρακτηριστικά μεγαλύτερης κατηγορίας οχηματων.
KWID, MADE IN INDIA
Με αύξηση 6,2% και σχεδόν 4 εκατομμύρια οχήματα που πωλήθηκαν το 2018, η ινδική αγορά είναι η 4η μεγαλύτερη στον κόσμο μετά την Κίνα, τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία. Ως η πρώτη ευρωπαϊκή μάρκα στην Ινδία με περισσότερα από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα που πωλούνται από το 2012, η Renault έγινε εμπορική επιτυχία στην αγορά αυτή χάρη στην προσέγγιση της “τοπικής κατανάλωσης πρώτων υλών”. Το KWID ήταν το πρώτο αυτοκίνητο “made in India” που σχεδιάστηκε, κατασκευάστηκε και πωλήθηκε στην Ινδία. Το 2015, κατάφερε να φέρει τα πάνω κάτω στην κατηγορία των μίνι-αυτοκινήτων. Ήταν μια τολμηρή πρόκληση, διότι οι Ινδοί πελάτες απαιτούν για τα πάντα, όχι μόνο για την τιμή.
Νέο KWID, μοντέρνο και περισσότερο SUV
Κατασκευασμένο για να ξεχωρίζει, το νέο KWID είναι πιο τολμηρό και πιο κομψό με το νέο φωτισμό – προβολείς χαμηλού φωτισμού στυλ SUV με φώτα LED δύο επιπέδων. Ο σχεδιασμός είναι περισσότερο εμπνευσμένος από SUV με καινούργια μάσκα, τις κεκλιμένες ράγες οροφής, τους μυώδεις τροχούς πολλαπλών ακτίνων και την υψηλή απόσταση από το έδαφος 184 mm. Το ολοκαίνουριο ταμπλό και τα καθίσματα διπλού τόνου ενισχύουν την αίσθηση του εσωτερικού. Τα πολλά χαρακτηριστικά μεγαλύτερης κατηγορίας οχηματων που δίνουν έμφαση στην αίσθηση premium: LED ψηφιακά όργανα, οθόνη αφής 8 ιντσών MediaNav Evolution και κάμερα αντίστροφης στάθμευσης.
Πρόκληση
Για να ενισχύσει την παγκόσμια παρουσία της, η Groupe Renault έχει ό, τι χρειάζεται για να εκπληρώσει τις φιλοδοξίες της. Στην Ινδία, η Renault διαθέτει μια πρωτοποριακή μονάδα κατασκευής, ένα τεχνολογικό κέντρο παγκόσμιας κλάσης, δύο κέντρα σχεδιασμού και δύο κέντρα logistics. Αυτή η ισχυρή βάση συνδυάζεται με μια επιθετική στρατηγική προϊόντων και μια προσέγγιση “πρώτης τοπικής κατανάλωσης” από τον πελάτη. Τα αποτελέσματα είναι εδώ με δύο πρωτοποριακά προϊόντα: το KWID και το ευέλικτο TRIBER που μπορεί να προσφέρει έως 7 θέσεις σε μήκος μικρότερο από 4 μέτρα. Αυτά τα αυτοκίνητα “κατασκευασμένα στην Ινδία” δεν έχουν άμεσους ανταγωνιστές στην αγορά.