Renault News
Renault Διεθνή Ειδήσεις

Πως λειτουργεί η υβριδική τεχνολογία Renault E-Tech

Η Renault μπαίνει βαθύτερα στην υβριδική τεχνολογία με ένα σύστημα που ονομάζεται “e-Tech”. Σχεδιάζονται δύο εκδόσεις, επαναφορτιζόμενη και μη επαναφορτιζόμενη, με μηχανική λειτουργία που ξεχωρίζει από τις υπάρχουσες τεχνολογίες στην αγορά. Εδώ θα αναλύσουμε την υβριδοποίηση σύμφωνα με τη Renault.

Η μείωση των εκπομπών CO2 από τα μοντέλα της κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας αποτελεί ανησυχία για τη Renault εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς τα ευρωπαϊκά πρότυπα καθίστανται όλο και πιο αυστηρά. Ο Γάλλος κατασκευαστής επέλεξε αρχικά ως λύση το δρόμο της ηλεκτροκίνησης με το ZOE το 2012. Ο υβριδισμός στη συνέχεια έμεινε στην άκρη του δρόμου, μέχρι το 2017 και την εισαγωγή του “Hybrid Assist” στο συμπαγές minivan του, την τέταρτη γενιά Scénic . Ένας μικρός ηλεκτρικός κινητήρας έδωσε περισσότερη ανταπόκριση στον 1.5 ντίζελ 110 ίππων, αλλά ήταν αδύνατο να οδηγηθεί εντελώς χωρίς τη θερμική ενέργεια. Για το σκοπό αυτό, η Renault ετοιμάζει το 2020 να εισαγάγει το σύστημα “e-Tech” για μια πραγματική είσοδο στην υβριδική αγορά. Τεχνολογία αποκλειστική (και όχι δανεισμένη) για την Renault, που λειτουργεί διαφορετικά από ό, τι λειτουργεί στον ανταγωνισμό.

e-Tech, τι είναι;

Το υβριδικό σύστημα e-Tech της Renault παραμένει συμπαγές και τοποθετεί την μπαταρία στο πίσω άκρο.

Το σύστημα e-Tech είναι μια υβριδική τεχνολογία που προάγει τη χρήση του ηλεκτρικού κινητήρα σε σχέση με τον θερμικό. Ξεκινάει πάντα με τον ηλεκτρικό κινητηρα, με τον βενζινοκινητήρα να κινητοποιείται στη συνέχεια, λίγο πολύ ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης των μπαταριών.

Υπάρχουν τρεις κινητήρες, ο θερμικός, ο κύριος ηλεκτρικός και ο δεύτερος υποστηρικτικός ηλεκτρικός.

Για τη σύνδεση τους, ένα κιβώτιο ταχυτήτων με συγκεκριμένη λειτουργία προσφέρει ένα μικρό αποτύπωμα κάτω από την καπό χάρη σε περιορισμένο αριθμό εξαρτημάτων.

Πρώτον, ο ηλεκτροκινητήρας αρχίζει την λειτουργία του. Δουλεύει έναν κοίλο άξονα στο κέντρο του – πάνω στον οποίο είναι τοποθετημένα γρανάζια διαφορετικών μεγεθών. Αυτά τα γρανάζια περιστρέφουν αυτά σε ένα δεύτερο παράλληλο άξονα που συνδέεται με τους τροχούς.

Σε αντίθεση με τα γρανάζια του πρώτου δέντρου, αυτά που τοποθετούνται γύρω από το δεύτερο δεν είναι μονίμως συνδεδεμένα με αυτό.

Καθένα γίνεται η στροφή σύμφωνα με την ταχύτητα που ενεργοποιείται αυτόματα από το κιβωτιο, χρησιμοποιώντας γρανάζια που ονομάζονται jabots.

Η σιαγόνα είναι ένα είδος γραναζιών, των οποίων οι πλευρές έχουν μικρές εγκοπές που προεξέχουν. Ακόμη και αν συνδέονται με τον άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφονται, μπορούν να ολισθήσουν πλευρικά επί αυτού για να ταιριάζουν στα μη ενσωματωμένα γρανάζια, τα οποία είναι εφοδιασμένα με “εγκοπές” για να τα λάβουν. Ανάλογα με το γρανάζι που κλειδώνει ο δεύτερος άξονας περιστρέφεται λίγο πολύ γρήγορα. Η ταχύτητα των τροχών επίσης.

Δεύτερον, ενεργοποιείται ο θερμικός κινητήρας. Περιλαμβάνει έναν τρίτο άξονα που διέρχεται από τον κύριο άξονα του κινητήρα στον ίδιο άξονα. Στο τέλος, οι δακτύλιοι μπορούν είτε να συνδεθούν με ένα γρανάζι που συνδέεται με τον δεύτερο άξονα (αυτός που οδηγεί τους τροχούς) είτε να συνδεθεί απευθείας με τον πρώτο άξονα (αυτόν του κύριου ηλεκτροκινητήρα).

Στην πρώτη περίπτωση, ο κινητήρας θα οδηγεί μόνο τους τροχούς, με μεσαίες ταχύτητες και υψηλότερες ταχύτητες. Στη δεύτερη περίπτωση, ο κινητήρας θερμότητας και ο κύριος ηλεκτρικός κινητήρας θα ενώσουν τις δυνάμεις τους όταν το σύστημα το θεωρεί χρήσιμο.

Για να μεταβείτε από μια ενέργεια κίνησής σε μια άλλη, είναι επομένως η σιαγόνα, που ελέγχεται από το σύστημα, που εμπλέκεται σε μια ταχύτητα ή σε μια άλλη. Για να γίνει η λειτουργία όσο το δυνατόν ομαλότερα, τα διάφορα στοιχεία πρέπει να περιστρέφονται με συγχρονισμένες ταχύτητες πριν από την ενεργοποίηση.

Εδώ μπαίνει ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας. Συνδεδεμένος με τον άξονα του κινητήρα, χρησιμοποιείται για να τον ξεκινήσει, να του δώσει λίγο περισσότερη ενέργεια όταν χρειάζεται και να ρυθμίσει την ταχύτητά του επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας γρηγορότερα. Με τη διαχείριση του συστήματος, καθίσταται δυνατή η περιστροφή των αξόνων των δύο κύριων κινητήρων με την ίδια ταχύτητα για αλλαγή της άνετης λειτουργίας οδήγησης πίσω από το τιμόνι.

Αυτός ο κινητήρας έχει άλλη λειτουργία, αυτή της γεννήτριας. Όταν δεν στέλνει ηλεκτρικό ρεύμα για να βοηθήσει το θερμικό, είναι συνεπώς αμαξοστοιχία και ανακτά το ρεύμα με αυτόν τον τρόπο. Όταν σταματήσει, για να έχει αρκετή ενέργεια για να ξεκινήσει με τον κύριο ηλεκτροκινητήρα, το θερμικό μπλοκ θα ξεκινήσει και θα επαναφορτίσει την μπαταρία.

Κατά την οδήγηση, όταν συνδέονται η θερμική και η κύρια ηλεκτρική, ένα μέρος της ισχύος του θερμικού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανακτήσει το επίπεδο φόρτισης.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της πέδησης ή της επιβράδυνσης, οι τροχοί συνδέονται μόνο με τον κύριο ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος θα ανακτήσει επίσης την ενέργεια.

Εάν και το βασικό σύστημα e-Tech, προβλέπεται για ορισμένα μοντέλα της γκάμας Renault, άλλα μοντέλα θα λάβουν την έκδοση e-Tech Plug-in με υποδοχή φόρτισης. Η αυτονομία σε όλα τα ηλεκτρικά φτάνει από πέντε έως περίπου πενήντα χιλιόμετρα.

Ποια είναι η γκάμα e-Tech της Renault;

Το υβριδικό σύστημα e-Tech θα συνδεθεί αρχικά μόνο με αυτό το θερμικό μπλοκ ισχύος 1,6 λίτρων 128 ίππων.

Αναμένονται για το 2020, η τεχνολογία e-Tech θα εγκαινιαστεί από την πέμπτη γενιά Clio, λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία της το φθινόπωρο. Με την ίδια τεχνική βάση, το crossover Captur ΙΙ θα ανανεωθεί και θα επωφεληθεί από αυτόν τον υβριδικό κινητήρα με την επιλογή της επαναφορτιζόμενης έκδοσης e-Tech Plug-in. Για την facelift έκδοση της τέταρτης γενιάς Megane, το υβρίδιο θα εισαχθεί επίσης, μόνο στον ορισμό του Plug-in. Άλλα μοντέλα θα φτάσουν σταδιακά στη συνέχεια, ενδεχομένως με τεχνικές τροποποιήσεις στη δομή του συστήματος, χωρίς μεγαλύτερη ακρίβεια προς το παρόν.

Τα επερχόμενα μοντέλα e-Tech:

  • Renault Clio V e-Tech: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων (128 ίππων) + ηλεκτρικό
  • Renault Captur II e-Tech: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων (128 ίππων) + ηλεκτρικό
  • Plug-in e-Tech Renault Captur II: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων (128 ίππων) + ηλεκτρικό. Αυτονομία ηλεκτ. περίπου 50 χλμ
  • Renault Megane IV Plug-in e-Tech: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων (128 ίππων) + ηλεκτρικό. Αυτονομία ηλεκτ. περίπου 50 χλμ

(autonews.fr)

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services