Renault News
Dacia Διεθνή Ειδήσεις

Sandero 3, Lodgy 2, Υβριδικά … πληροφορίες για τα μελλοντικά Dacia

Σε μια συνέντευξη στο γαλλικό largus.fr, ο Marc Suss (διευθυντής του προγράμματος Global Access οχηματων του Groupe Renault) μίλησε για το μέλλον της ρουμανικής μάρκας με την κυκλοφορία των νέων Dacia Dokker 2, Lodgy 2, Sandero 3 και Logan 3, καθώς και το θέμα του ‘υβριδισμού .

Φέτος, τα νέα προϊόντα της Dacia θα έχουν τους νέους κινητήρες της Συμμαχίας. Η ανανέωση της γκάμας κινητήρων θα κλείσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με την αντικατάσταση του 1.6 SCe με το νέο τρικύλινδρο 1.0 TCe 100 hp. Ωστόσο, η επιστροφή του αυτόματου κιβωτίου ταχυτητων EDC στο Duster θα είναι μόνο “μεσοπρόθεσμη” σύμφωνα με τον Marc Suss. Ο λόγος ? Η κινητοποίηση σχετικά με την ανάπτυξη νέων κινητήρων και ειδικότερα με την εφαρμογή του συστήματος SCR για τους πετρελαιοκινητήρες, άφησε πίσω ορισμένα θέματα. Η άλλη εξήγηση είναι ότι το 2020 θα είναι η χρονιά της Dacia.

Dokker 2 και Lodgy 2 πρώτα

Dacia Lodgy

Στην ερώτηση, πότε η Dacia θα αντικαταστήσει την υπόλοιπη γκάμα της, ο Marc Suss έχει την ευγενική φόρμουλα: “Ο κύκλος ζωής των προϊόντων μας είναι 7 έως 8 χρόνια”. Εν ολίγοις, θα είναι για το 2020, επειδή ο κατασκευαστής δεν θα παρουσιάσει τίποτα στην έκθεση της Φρανκφούρτης δεδομένου ότι θα απουσιάζει. Λογικά, τα Lodgy και Dokker (που ξεκίνησαν αντίστοιχα τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2012) θα ανοίξουν το χορό. Τα δύο οχήματα, που παράγονται στο Μαρόκο, θα εκσυγχρονιστούν, αλλά θα διατηρήσουν την παλιά πλατφορα B0. Η παρουσίασή τους θα πρέπει να πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2020. Όπως και το Dokker που μετονομάστηκε σε Renault Kangoo στην Αργεντινή, δεν αποκλείεται η τοποθέτηση του λογότυπου της Renault στο νέο Dokker.

Νέα πλατφόρμα για Sandero 3 και Logan 3

Πλατφόρμα CMF-B

Το φθινόπωρο του 2020, τα Logan και Sandero της τρίτης γενιάς θα κάνουν την επανάστασή τους, καθώς θα επωφεληθούν από τη νέα πλατφόρμα CMF-B που εγκαινιάστηκε από το Renault Clio 5. Μια μεγάλη εξέλιξη, επειδή η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική της βάσης B0 δεν επιτρέπει την ενσωμάτωση νέου εξοπλισμού, όπως κάμερα μπροστά και ραντάρ στάθμευσης, πριν να είναι υποχρεωτικά από το 2022, λέει ο Marc Suss. Προσθέτοντας ότι ο κατασκευαστής παράγει αρκετά οχήματα για να προσφέρει και να αποσβέσει την υπερσύγχρονη τεχνική βάση. Επιπλέον, ήταν απαραίτητο να γίνουν επενδύσεις στα εργοστάσια.

Ο αναπόφευκτος υβριδισμός


Υβριδική αρχιτεκτονική 1.6 e-Tech 130 hp

Αν στο παρελθόν ο κατασκευαστής μπορούσε να χρησιμοποιήσει παλαιούς κινητήρες του ομίλου Renault, είναι τώρα η εποχή που δεν μπορεί να το πράξει. Θα πρέπει να μειώσει τις εκπομπές CO 2 των οχημάτων της κατά 15% το 2025 και κατά 31,5% το 2030 σε σύγκριση με το μέσο όρο του 2021. Με μέσο όρο 125/130 g CO 2 (σε WLTP) το 2018, η Dacia είναι μακριά από τα 95 g / km που επιβλήθηκε για το 2020-2021, αλλά ο γενικευμένος υπολογισμός σε ολόκληρο τον όμιλο σώζει το στοίχημα … μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο. Ως εκ τούτου, θα εισαγάγει νέο εξοπλισμό (ελεγχόμενα πτερύγια, ρουλεμάν χαμηλής τριβής, τεχνικές αμαξώματος …) για να αρχίσει να μειώνει το CO 2.

Όπως υπενθυμίζει ο Marc Suss, η ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι επιλογή, δεδομένου ότι η Ευρώπη θα επιβάλει στους κατασκευαστές το 15% της παραγωγής τους να είναι επαναφορτιζόμενα και τα ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα το 2025 και 30% μέχρι το 2030. Η τεχνολογία e-Tech (η οποία θα φτάσει στο Renault Clio 5 την άνοιξη του 2020) είναι η λύση που υποστηρίζεται. O όμιλος έχει επίσης ένα ελαφρύ σύστημα υβριδισμού σε 12V και 48V.

Όπως και να είναι, η Dacia αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά τη διατήρηση της διαφοράς τιμής των προϊόντων της με τους κυριότερους κατασκευαστές. Πρέπει να βρει την χρυσή τομή στο κόστος του κινητήρα καθώς και τον εξοπλισμό ασφαλείας που επιβάλλουν τα νέα πρωτόκολλα EuroNCAP 2020 και 2022.

(largus.fr)

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy