Renault News
RenaultΔιεθνήΕιδήσειςΗλεκτρικά

Το κινεζικό Renault K-ZE έρχεται στην Ευρώπη

Η Renault σχεδιάζει μια τροποποιημένη έκδοση του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου City K-ZE που προσφέρεται σε ανταγωνιστικές τιμές στην Κίνα για την ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, η τιμή για την Ευρώπη εξακολουθεί να είναι ασαφής, όπως και η μάρκα υπό την οποία θα πωλείται το K-ZE στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με το Βρετανικό Autocar, ο υπεύθυνος ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Renault Gilles Normand επιβεβαίωσε τα σχέδια για την Ευρώπη. Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί επισήμως, είναι πολύ πιθανό η ευρωπαϊκή έκδοση του City K-ZE να προσφέρεται από τη θυγατρική της Renault, Dacia. Όταν ρωτήθηκε, δεν ήθελε ούτε να επιβεβαιώσει ούτε να αρνηθεί την Dacia με τον Normand απλώς να λέει: “Ο όμιλος Renault θα ανακοινώσει μια έκδοση του K-ZE προσαρμοσμένη για την Ευρώπη προσβάσιμη στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές”. Στο IAA της Φρανκφούρτης τον περασμένο μήνα, ο πρώην CEO της Renault, Thierry Bolloré, δήλωσε στο Autocar ότι η Renault εξετάζει πώς θα φέρει ένα ηλεκτρικό όχημα στην Ευρώπη για “περίπου £10.000”.

Η Renault παρουσίασε το K-ZE στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο και το αυτοκίνητο κυκλοφορεί από το Σεπτέμβριο για 61.800 γιουάν, ποσό που ισοδυναμεί με μόλις 7.900 ευρώ. Έχει ισχύ κινητήρα 33 kW, ροπή 125 Nm και επαναφορτιζόμενη μπαταρία 26,8 kWh που μπορεί να φορτιστεί γρήγορα πάνω από το πρότυπο κινεζικού GB / T για μια σειρά 271 χιλιομέτρων – αλλά στον μη ρεαλιστικό κύκλο NEDC. Η κατανάλωση ενέργειας υπολογίζεται σε 10,8 kWh ανά 100 km, με την τελική ταχύτητα στα 105 km / h. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με υψηλές ταχύτητες. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8 ιντσών.

Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο προορίζεται για οδήγηση σε πόλεις, η γαλλική εταιρεία έχει δώσει λιγότερη έμφαση στην περιοχή και το μέγεθος της μπαταρίας και περισσότερο στο μικρό μέγεθος και τη χαμηλή τιμή. Παρόλο που η ζήτηση για μικρά αυτοκίνητα στην Ευρώπη μειώνεται σήμερα, ο αντιπρόεδρος πωλήσεων της Renault, Olivier Murguet, λέει ότι το K-ZE είναι ιδανικό για κοινή χρήση αυτοκινήτων, καθώς οι νέοι απομακρύνονται από την αγορά αυτοκινήτων έναντι πιο ευέλικτων λύσεων. “Θα νοικιάσουν αυτό το είδος αυτοκινήτου και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι την ημέρα που ένα ηλεκτρικό τέτοιου τύπου θα έρθει στην αγορά της Ευρώπης, θα μπορούσε να έχει τεράστια επιτυχία στην κοινή χρήση αυτοκινήτων”, δήλωσε ο Murguet.

Η έκδοση προσαρμοσμένη για την Ευρώπη θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον την αλλαγή από το κινεζικό πρότυπο φόρτισης GB/T στο βύσμα CCS που χρησιμοποιείται ευρέως στην Γηραιά Ήπειρο. Ωστόσο, το Autocar πιστεύει οτι θα έχει μικρή γκάμα εκδόσεων καθώς και αλλαγές στον εξοπλισμό ασφαλείας, ώστε να ανταποκρίνονται στα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ακόμη και με μια τιμή απο 10.000 έως 12.000 ευρώ, το ευρωπαϊκό K-ZE θα κατέληγε σαφώς κάτω από το Renault Zoe στη γκάμα των μοντέλων. Οι τιμές στην Ευρώπη ξεκινούν από 21.900 ευρώ με την ενοικίαση μπαταριών και 29.990 ευρώ με την αγορά μπαταρίας. Αυτό θα διατηρούσε την απόσταση από το K-ZE. Αν το μικρό αυτοκίνητο προσφέρεται μέσω της Dacia που ανήκει στην Renault, θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Ρουμάνικης μάρκας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies