Renault News
Dacia Duster Sandero Διεθνή Ηλεκτρικά

Η Dacia χρειάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το Renault City K-ZE είναι η καλύτερη επιλογή

Η Dacia απέχει πολύ από το καθιερωμένο όριο των 95 g/km των μέσων εκπομπών CO2 για ολόκληρη τη γκάμα οχηματων της, μέχρι το 2021. Γι ‘αυτό, η ρουμανική εταιρεία πρέπει να κάνει σπριντ και να ξεκινήσει τη μετάβασή της στην ηλεκτρική κινητικότητα πολύ πιο πριν από την προγραμματισμένη εισαγωγή της. Η έναρξη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς και η υβριδοποίηση κάποιων μοντέλων της ρουμάνικης μάρκας είναι επιτακτική ανάγκη.

Δυσλειτουργίες για την Dacia

Είναι αναμφισβήτητο ότι η Dacia είναι “η χρυσή αγελάδα” του ομίλου Renault. Κάθε μήνα, η ρουμανική εταιρεία εξακολουθεί να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη και το μερίδιό της στην αγορά αυξάνεται. Στην γκάμα οχηματων της έχει δύο πρωταθλητές των πωλήσεων στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, το Dacia Sandero (κατηγορία Β) και το Dacia Duster (κατηγορία SUV). Ωστόσο, αυτή η άνθηση των πωλήσεων (παρά την παγκόσμια οικονομική κατάσταση) ενδέχεται να λήξουν σύντομα.

Θα τεθούν σε ισχύ νέοι, πολύ πιο περιοριστικοί κανονισμοί εκπομπών ρύπων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίοι θα αναγκάσουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να συμμορφωθούν με τα προκαθορισμένα όρια. Από την 1η Ιανουαρίου 2020, όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς Euro 6d. Όμως, το χειρότερο, ένα χρόνο αργότερα, μέχρι το 2021, οι μέσες εκπομπές CO2 της γκάμας οχηματων κάθε μάρκας δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Τι θα συμβεί σε εμπορικά σήματα αυτοκινήτων που δεν πληρούν αυτό το όριο των 95 g / km; Θα τους επιβληθούν κυρώσεις πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Η Dacia υπερβαίνει σήμερα το ποσοστό αυτό κατά τουλάχιστον 28% στα 121,6 g / km. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ρουμάνικη μάρκα πρέπει να θέσει σε εφαρμογή μέτρα για να μετατραπεί αυτή η κατάσταση.

Η Dacia θα επιταχύνει τη μετάβασή της στην ηλεκτρική κινητικότητα

Σήμερα, η Dacia είναι πρωτοπόρος της βιώσιμης κινητικότητας. Ολόκληρη η γκάμα οχηματων της είναι διαθέσιμη με εκδόσεις LPG, ωστόσο, δεν υπάρχει ηλεκτροκίνητη επιλογή. Ούτε η ημι-υβριδική τεχνολογία 48 volt (MHEV). Αυτό πρέπει να αλλάξει εάν η Dacia θέλει να επιτύχει τους στόχους που περιγράφονται παραπάνω. Και για αυτό ενδέχεται να πάρει δύο μονοπάτια.

Το πρώτο από αυτά είναι η κυκλοφορία ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το πρώτο ηλεκτρικό Dacia θα γίνει πραγματικότητα νωρίτερα παρά αργότερα. Στο παρελθόν έχουμε ήδη αφιερώσει χρόνο στο ενδεχόμενο μελλοντικό ηλεκτρικό όχημα της ρουμάνικης εταιρείας. Λαμβάνοντας υπόψη ό, τι φαίνεται στον ορίζοντα, δεν θα ήταν έκπληξη το γεγονός η Renault να ενέκρινε την έναρξη ενός ηλεκτρικού Dacia πολύ πιο γρήγορα από ότι ήταν προγραμματισμένο. Αλλά τι είδους ηλεκτρικό όχημα μπορεί να ξεκινήσει η Dacia; Η απάντηση είναι στην Κίνα.

Το μεγάλο στοίχημα για την ηλεκτρική κινητικότητα

Το ηλεκτρικό Dacia μπορεί να βρισκεται στην ασιατική ήπειρο και ονομάζεται Renault City K-ZE. Ένα μικρό αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπων που σχεδιάστηκε για την κινεζική αγορά, κάτι που θα μπορούσε να ταιριάξει απόλυτα με τα σήματα της Dacia στην Ευρώπη. Επιπλέον, θα αποφευχθεί το κόστος ανάπτυξης ενός οχήματος από την αρχή. Πρέπει να προσαρμοστεί και να εγκριθεί μόνο για την ευρωπαϊκή αγορά.

Υβριδικά Dacia

Αφήνοντας κατά μέρος την ιδέα να δούμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Dacia στους Ευρωπαϊκούς δρόμους, τι γίνεται με υβριδικά οχήματα; Το ντεμπούτο της τρίτης γενιάς Dacia Sandero (κάτι που θα συμβεί το 2020) θα είναι το αρχικό όπλο σε αυτό το θέμα. Μία από τις καινοτομίες που θα φέρει η νέα γενιά του Sandero θα είναι μια υβριδική εκδοχή. Αυτό θα είναι εφικτό χάρη στη χρήση της πλατφόρμας CMF-B, της ίδιας αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιεί και το νέο Renault Clio. Η άλλη εκδοχή είναι η ελαφρά υβριδοποίηση του δημοφιλούς Duster.

Όπως και να έχει, η Ρουμανική μαρκα πρέπει να κινηθεί γρήγορα καθώς οι καιροί αλλάζουν!

Ακολουθήστε μας στο Facebook, στο Instagram, και στο Youtube.

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy