Η Renault είδε τις πωλήσεις και τα οικονομικά της αποτελέσματα να μειώνονται το 2019 αλλά και το πρώτο τρίμηνο του 2020. Για να σηκώσει κεφάλι, ο Γάλλος κατασκευαστής βασίζεται στο ταλέντο του Luca de Meo, πρώην αφεντικού της Seat. Ωστόσο, δεν μπορεί να αναλάβει καθήκοντα ως διευθύνων σύμβουλος πριν από την 1η Ιουλίου.
Καθώς είναι επείγον, ο Jean-Dominique Senard, πρόεδρος της Renault από τις αρχές του 2019, και η Clotilde Delbos, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, θα παρουσιάσουν έναν νέο οδικό χάρτη τον Μάιο, με ισχυρές στρατηγικές και δημοσιονομικές αποφάσεις. Μια από αυτές έχει ήδη επισημοποιηθεί: η μείωση των δραστηριοτήτων στην Κίνα.
Ο Jean-Dominique Senard και η Clotilde Delbos θα πρέπει επίσης να ανακοινώσουν και άλλα μέτρα για την εξοικονόμηση χρημάτων και να δώσουν ενδείξεις σχετικά με την εξέλιξη της γκάμας οχηματων. Τα πρώτα δείγματα δείχνουν ότι η Renault θα κάνει μεγάλο ξεκαθάρισμα στην γκάμα οχηματων της.
Τα οχήματα που δεν είναι πλέον κερδοφόρα θα σταματήσουν. Τα Scénic, Espace και Talisman είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα σταματήσουν μετά το πέρας της εμπορικής τους ζωής. Θα πρέπει επίσης να γίνει το ίδιο και με το Koleos, καθώς το προτζεκτ έχει χάσει μια σημαντική παράμετρο, την Κίνα.
Ωστόσο, ο Γάλλος κατασκευαστής θα φέρει αρκετά facelift, νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων δύο νέων ηλεκτρικών SUV. Αναλυτικά τα μοντέλα που περιμένουμε την περίοδο 2020-2022:
Ιούνιος 2020 | Megane & Talisman | Facelift |
Φθινόπωρο 2020 | Twingo ZE | Νέα έκδοση |
Τέλη 2020 | Kangoo | Νέα γενιά (3η) |
Αρχές του 2021 | Ηλεκτρικό αστικό SUV | Νέο μοντέλο |
Άνοιξη 2021 | Scenic | Facelift |
Άνοιξη 2021 | Traffic | Facelift |
Αρχές του 2021 | Arkana | Νέο μοντέλο |
Φθινόπωρο 2021 | Kadjar | Νέα γενιά (2η) |
2022 | Μεγάλο ηλεκτρικό SUV | Νέο μοντέλο |
Διαβάστε επίσης: